شیراز؛

روز ملی مبارزه با استکبار در کشور ما فراموش نمی‌ شود

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: 13 آبان و جنایت ‌های استکبار هیچگاه از یاد ملت ایران پاک نمی‌ شود.

روز ملی مبارزه با استکبار در کشور ما فراموش نمی‌ شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در راه است، گفت: 13 آبان هر آنچه که جنایت های استکبار بوده برای ما مشخص می شود و هیچگاه این روز ملی از یاد ما پاک نمی شود و در طول 60 سال گذشته تمامی جنایت ها، ترورها و خیانت ها با حضور استکبار جهانی بوده است.
وی ادامه داد: ترور شهدای محراب، دانشمندان هسته ای و دیگر دانشمندان کشور، دوران دفاع مقدس، تبعید امام (ره)، شهادت دانش آموزان  به واسطه حضور استکبار بوده است.
آیت الله ایمانی افزود: در کشور ما پرونده سیاهی برای استعمار جهانی که شامل بریتانیا و آمریکای جنایتکار است، باز شده است، چراکه تمامی این ها در طی چندین دهه اخیر باعث جنایت ها، خیانت ها و ضربه زدن به ملت، دولت و کشور ایران شدند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: تمامی گرفتاری های تاریخ از آمریکا بوده است و امروز هم اسرائیل به برکت فضای امنی که آمریکا برای او درست کرده و با استفاده از پول های نفت برخی از مسلمانان زهرخندی به امت اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه جرم ملت های مسلمان سوریه، عراق و یمن  چیست که اینگونه گرفتار کینه توزی و دشمنی آمریکا شدند تصریح کرد: اینان از جهل و نادانی برخی از علمای اسلامی استفاده می کنند تا دنیای اسلام را بر هم بریزند.
آیت الله ایمانی افزود: همانگونه که آفریقا و آسیا گرفتار این موضوع شدند، یقین داشته باشید که اروپا نیز به آتش کشیده می شود، چراکه اینان هیچ گاه دست از جنایت ها برنمی دارند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار