شیراز؛

مشکل امروز جامعه اشتغال است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: جوانان جامعه افسرده هستند اما مشکل آن ها با ولنگاری فرهنگی از بین نمی رود بلکه موضوع اصلی اشتغال است.

مشکل امروز جامعه اشتغال استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس گفت: افسردگی جوانان بیکار که از آینده خود بیم دارد را کسی نمی ‌تواند انکار کند که روی‌ گردانی از ارزش ‌ها ریشه در همین علت دارد.
ایمانی افزود: رفع مشکل بیکاری به تنهایی با حضور دولت برطرف نمی شود بلکه ثروتمندان جامعه و ایرانیان خارج از کشور هم باید حضور داشته باشند.
امام جمعه شیراز بیان کرد: دولت نیز باید به طور واقعی برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کند و اجازه سنگ اندازی در این مسیر را به کسی ندهد.
 ایمانی ادامه داد: به ‌جای طرح این‌گونه مسائل انحرافی باید آستین‌ را بالا زد و فضای تولید و اشتغال را فراهم کرد.
 امام جمعه شیراز با ابراز خرسندی از اختصاص تسهیلات برای صنایع کوچک و مشاغل خانگی در استان فارس تصریح کرد: امیدواریم این حرکت تداوم داشته باشد و بتواند برای جوانان ایجاد اشتغال کند.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه بزرگترین راهپیمایی و تجمع آزادی خواهان جهان در اربعین است که نه تنها شیعه و سنی بلکه مسیحی و کلیمی نیز حضور دارند تصریح کرد: اربعین نماد مبارزه با استکبار، نفاق و کفر است و امروز هم این مهم مشاهده می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار