عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای انسجام ملی و منافع آموزش و پرورش باید در انتخاب وزیر توجه کافی اعمال شود.

فضاسازی‌ها تاثیری در نظر نمایندگان مجلس ندارد / انسجام ملی رکن اصلی انتخاب این وزیر
کارن خانلری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگارحوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و انتخاب مناسب برای تصدی این وزارتخانه اظهار داشت: ابتدا باید برنامه‌های وزیر پیشنهادی بررسی و پس از ارزیابی‌ها نتایج اعلام شود. 

وی با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید به انسجام ملی توجه شود عنوان کرد: باید دید برنامه‌های این وزیر چه اهدافی را دنبال می‌کند و در این مسیر اعمال نظرات شخصی درست نیست. 

خانلری ادامه داد:‌ آموزش و پرورش با مسائل بسیاری همچون معضلات مالی و آموزشی و معیشتی فرهنگیان مواجه است بنابراین باید وزیر پیشنهادی در جهت بهبود این مسائل فعالیت داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در انتخاب وزیر تمامی جوانب اصلح بودن و کمک به حفظ انسجام ملی منافع آموزش و پرورش مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: علاوه بر این مسئله باید دید وزیر پیشنهادی تا چه حد از مشکلات فضای آموزش و پرورش را چطور ارزیابی کرده و برای حل مشکلات آن چه راهکارهایی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

خانلری افزود: آموزش و پرورش از حساس‌ترین نهادهای کشور بوده و باید در انتخاب وزیر نهایت دقت اعمال شود. همچنین باید از فضاسازی‌ها دوری کرد. 

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس به دور از فضاسازی‌ها و بر مبنای فعالیت‌ها و مستندات ارائه شده وزیر پیشنهادی به اعمال نظر می‌پردازند و فضاسازی‌ها تاثیری در روند تصمیم‌گیری‌ها ندارد. 

خانلری بیان کرد: افراد در ارائه تبلیغات و بیان برنامه‌ها آزاد هستند اما این مسائل به اعمال تغییر در روند نظرات نمایندگان مجلس اثرگذار نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار