«خنده‌های آتوسا» در سه کشور و جشنواره‌های مختلف به نمایش در می‌آید.

علیرضا فرید، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اکران های جهانی فیلم «خنده‌های آتوسا» اظهار داشت: قرار بر آن است که فعلا این فیلم در سه کشور اکران شود.

وی ادامه داد: در دو جشنواره فیلادلفیا و اهایوی آمریکا این فیلم به نمایش در می‌آید، همچنین فیلم در جشنواره کیرانای آلبانی و ترکیه هم پذیرفته شده است.

وی در خصوص زمان این اکران های جهانی، عنوان کرد: این جشنواره‌ها در ماه نوامبر خواهد بود که در واقع در اواخر آبان می شود.

فرید از حس و حالی که برای اکران جهانی فیلمش دارد، گفت: این اتفاق خیلی خوب است و هر فیلم سازی دوست دارد که فیلمش هرچه بیشتر دیده شود.

وی یادآور شد: همچنین «خنده‌های آتوسا» از امروز به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

این کارگردان درباره میزان رضایتش از زمان اکران فیلم در ایران، گفت: زمان اکران متوسط رو به خوب بود، اما با توجه به تعداد کم سالن می‌توانست بهتر هم باشد، به خصوص که فیلم زمانی اکران بود که فیلم های پرفروش زیادی بر پرده نمایش بودند.

وی ادامه داد: به هر حال انسان هیچ گاه نمی تواند رضایت کامل داشته باشد و همیشه دوست دارد که جلو تر رود و کار بهاری ارائه بدهد، ولی وقتی به وضعیت کلی سینما نگاه می کنم، می بینم که فروش ها پایین آمده و احتملا این افت فروش تا پایان سال ادامه داشته باشد و حجم فیلم های اکران شده بالا است و هرکدام دو یا سه هفته بر پرده هستند و این باعث می شود که فیلم به خوبی دیده نشود.

فرید در خصوص سبک کار های آینده اش گفت: من همیشه سعی کردم که جلو رفته و فضای متفاوتی را ایجاد کنم و فکر می کنم که «خنده‌های آتوسا» نسبت به «دو ساعت بعد مهرآباد» متفاوت بوده و این تفاوت را در کار های بعدیم نیز حفظ خواهم کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار