امام جمعه میاندوآب گفت:دشمن به وسیله ی شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای به دنبال ترویج افکار قارونی و سرمایه‌داری و ترور شخصیت زن در جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در خطبه‌های این هفته گفت: امروزه دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه، ساختارشکنی و ایجاد تفرقه در امت اسلامی، ایجاد جنگ روانی با شایعه پراکنی در بین مردم به کمک فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای است و دشمن ایران اسلامی به دنبال ترویج افکار قارونی و سرمایه‌داری و تغییر چهره زنان و ترور شخصیت زن در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده افزود: با نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید فهمیده و تسخیر لانه جاسوس آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام باید امروزه اهداف دشمنان ایران اسلامی مورد بررسی دقیق قرار گیرد که نیات نهایی آنان چیست.

وی با برشمردن دیگر اهداف شوم استکبار جهانی برای ایران اسلامی تصریح کرد: خاموش کردن روحیه انقلابی در جامعه اسلامی، تغییر باورها و اعتقادات مردم، بی‌بند و باری اخلاقی و بی اعتمادی نسل جوان به جامعه اسلامی از دیگر اهداف دشمنان است که باید نسبت به آن‌ها آگاه بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.