در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .
در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.

بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.


غلامعلي جعفرزاده ايمن دي نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:
اهدا مدال نفرات برتر مسابقات تکواندو دختران بخش کوچ صفهان. جمعه ۷ آبان.




امیر خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس نوشت:
همایش کشوری بيش از ١٠٠٠ نفر از آزادگان اردوگاه موصل یک با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابو ترابی فرد و مسئولین کشوری و لشکری در حسینه حضرت علی اصغر (ع) جاده طرقبه مشهد مقدس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس نهم ضمن بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی تاریخ ماندگاری است و اوراق زیبایی در این تاریخ افتخار‌آفرین ثبت شده‌اند، گفت: بدون تردید یکی از زیباترین و پرافتخارترین این اوراق مربوط به تاریخ دفاع مقدس است.
ابوترابی‌فرد تصریح کرد: این جانب با توجه به اطلاع از مسائل جاری کشور عرض می‌کنم، انقلاب امروز بعد از عنایات خدا و الطاف حضرت ثامن‌الحجج(ع) هر چه دارد از دفاع مقدس دارد، چراکه اگر دفاع مقدس نبود، بدون تردید کشور ما یک قدرت بزرگ سیاسی محسوب نمی‌شد.





فریده اولادقباد نماینده مردم تهران ،اسلامشهر ، ری ، پردیس و شمیرانات نوشت:
جلسه فراکسیون شاهد باحجت السلام والمسلمین شهیدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون محترم رئیس جمهور  فریده اولادقباد نایب رئیس فراکسیون شاهد بیان کرد که موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرارگرفت  پیگیری قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی پیگیری معوقات و پاداش بازنشستگی شهدا که متاسفانه از سال ۹۱ تا کنون پرداخت نگردیده
برگزاری جلسات ماهانه فراکسیون شاهد با ریاست محترم بنیاد شهید
رسیدگی به مسائل و مشکلات همسران شهدا بررسی و پیگیری وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران.



على اصغر يوسف نژادنماينده مردم سارى و مياندورود نوشت:
بر سر مزار استاد محمد على جمال زاده، پدر ادبيات ايران٦ آبان ماه




محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود نوشت:
"بازديد از روند ثبت نام زائرين كربلا."



سکینه الماسی نماینده مردم  شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نوشت:

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس رای کمیسیون تلفیق، همسان سازی حقوق نیروهای رسمی و غیر رسمی در برنامه‌ی ششم توسعه گنجانده شد و تفاوت حقوق در شرایط یکسان به حداقل ممکن خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سکینه الماسی با بیان اینکه هم‌اکنون تفاوت سطح حقوق و مزایا میان نیروهای رسمی و غیررسمی با روح عدالت‌محوری نظام سازگار نیست گفت: تلاش داریم که این موضوع در صحن علنی نیز به تصویب برسد تا دغدغه‌ی جدی بخش اعظمی از جامعه رفع گردد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه‌ی انتخابیه من به طور جدی درگیر این موضوع است افزود: هم‌اکنون نارضایتی بسیاری نسبت به تفاوت حقوق و مزایا میان نیروهای رسمی و غیررسمی وجود دارد و عادلانه نیست که در شرایط یکسان حقوق‌های متفاوتی پرداخت گردد.

الماسی با بیان اینکه تصویب این بند در برنامه‌ی ششم توسعه، برای دولت الزام‌آور است و نیاز به قوانین دیگری ندارد خاطرنشان کرد: پس از تصویب نهایی و ابلاغ آن، دولت باید آئین‌نامه‌ی آن را برای اجرا ابلاغ کند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مراتب اعتراض نیروهای غیر رسمی به ویژه در بخش صنعت بارها به ما منعکس شده است گفت: تلاش ما تصویب نهایی، در صحن علنی است تا عدالت برای نیروهای رسمی و غیررسمی اجرا شود.




غلامرضا تاجگردون نماينده مردم شريف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
فردوسي در شاهنامه ما را به جايي ميرساند كه رستم پسرش سهراب را ميكشد. 
اين يك اتفاق نيست ، نامردي هم نيست. ميخواهد بگويد ملتي كه تاريخ و گذشته خود را نشناخت محكوم به فناست. همچنانكه سهراب پدر خود را نشناخت .



مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"جلسه نماینده لنگرود،فرماندار و شهردار درباره احداث کارخانه کمپوست95/8/6"



دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
دیدار دکتر پزشکیان،  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده  شهید  جاویدالاثر مدافع حرم  علی آقاعبداللهی فرزند یکی از کارکنان بازنشسته مجلس شورای اسلامی.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان،  مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز (چهارشنبه 5 آبان) با حضور در منزل خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم علی آقاعبداللهی با تاکید بر حفظ جایگاه خانواده شهدای مدافع حرم گفت: ما در برابر عظمت و بزرگی خانواده شهدا کاری که در خور شأن آنها باشد، نمی‌توانیم انجام دهیم و باید تلاش کنیم مسیر آنها را ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: باید بتوانیم از ارزش‌هایی که شهدای مدافع حرم برای حفظ آنها جان خود را فدا کردند، پاسداری کنیم.
پزشکیان با بیان اینکه این شهدا دین بزرگی بر گردن ما و مردم این کشور دارند و رسیدگی به خانواده شهدا کمترین کار مسئولان است، خاطرنشان کرد: برای آدمی چیزی بالاتر از جان وجود ندارد، اما شهدای مدافع حرم در راه اعتقادشان جان خود را فدا کردند و این ما هستیم که باید تلاش کنیم مسیر آنها گم نشود، و فداکاری آنها نه تنها فراموش نشود، که به نسل‌های آینده منتقل گردد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اهدای لوح تقدیر ضمن تجلیل از خانواده شهید آقاعبداللهی، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره و مسیر نورانی شهدای مدافع حرم تاکید کرد.
گفتنی است شهید مدافع حرم علی آقاعبداللهی فرزند یکی از کارکنان بازنشسته مجلس شورای اسلامی است که سال گذشته در دفاع از حرم  حضرت زینب (س) در  سوریه به فیض عظیم  شهادت نایل آمد
برای مشاهده گزارش کامل تصویری به پایگاه اطلاع‌رسانی و کانال تلگرامی رجوع کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.