اهواز؛

خدمت رسانی بهتر با بسیج امکانات شهرداری شادگان

راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی جهان است زیرا که در آن صحنه‌هایی مشاهده می‌شود که هیچ کجای دنیا دیده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسن مزبانی‌پور در جلسه ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و سفر زائران به قدمگاه عباس دوایر از مناطق مختلف استان، امسال همانند سال های گذشته مجموعه شهرداری شادگان با بسیج امکانات، آماده خدمات‌رسانی به زائران در روز اربعین حسینی است.

وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی جهان است زیرا که در آن صحنه‌هایی مشاهده می‌شود که هیچ کجای دنیا دیده نخواهد شد.

شهردار شادگان بیان کرد: طبق سال های گذشته زائران بیشتری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در این قدمگاه حضور خواهند داشت که امسال نیز این مراسم در روز اربعین حسینی با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

مزبانی پور در خصوص بیان بخشی از اقدامات شهرداری شادگان در قدمگاه عباس دوایر خاطرنشان کرد: تنظیف، زیرسازی، پاکسازی، آماده‌سازی، زیباسازی و فضای فرهنگی، استقرار ماشین آلات سنگین و آتش‌نشانی بخشی از فعالیت‌های شهرداری شادگان در خدمت‌رسانی به زائران این قدمگاه در روز اربعین حسینی است.

وی در پایان گفت: امیدواریم مجموع این اقدامات صورت گرفته موجبات ارتقای سطح کیفی خدمات به زوار حسینی و رفاه حال بیشتر این افراد باشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار