نماینده سوریه در سازمان ملل هنگام سخنرانی درباره اوضاع انسانی سوریه در شورای امنیت در واکنش به اقدام دیپلماتهای غربی در ترک جلسه، گفت: اندکی منتظر بمانیم تا برخی منافقان سالن را ترک کنند!

به نقل از روسیا الیوم، «بشار جعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل گفت: خروج نمایندگان کشورهایی که بر اوضاع انسانی حلب اشک تمساح ریختند بیانگر ریاکاری و دروغگویی آنهاست که بارها تکرار شد؛ و اینک با این رفتار،  بر سوء ظن و تردید های ما در باره سیاست غیرواقع بینانه کشورهایشان در قبال سوریه، مهر تایید زدند. 

نماینده سوریه در سازمان ملل افزود: کشورهای غربی مانند طوطی، دروغ پردازی ها درباره عملیات ارتش سوریه با پشتیبانی متحدان روس را همواره تکرار می کنند.

وی این سوال را مطرح کرد که غربی ها چگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان منبع اطلاعات خود استفاده می کنند و با تروریست ها ارتباط دارند.

«ویتالی چورکین» نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل هم درواکنش به اقدام دیپلمات های غربی در ترک جلسه شورای امنیت هنگام سخنرانی بشار جعفری در روز چهارشنبه 26 اکتبریادآور شد: این اقدام نامناسب و ناشایست است. این یکی از راهکارهای دیپلماتهاست؛ زمانی که امکان استفاده از ابزار دیگری برایمان فراهم نباشد، گاهی اوقات از این راهکارها استفاده می کنیم.

«ماتیو رایکروف» نماینده انگلیس در سازمان ملل نیز با توجیه اقدام خود در ترک سالن هنگام سخنرانی جعفری، گفت: نظام سوریه در جهانی خیالی زندگی می کند که بسیار بزرگتر از دنیای خیالی است که روس ها در آن بسر می برند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۵
بارک الله به بشارجعفری با واکنش بسیار زیبایش درقبال کفتاران اروپایی منافق مردم فریب سفاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۵
خیلی جالب و سیاستمدرانه بود ، گاهی یک جمله طنز، واقعیت را اگرچه تلخ، طوری به رخ می کشه که دروغ های پیچیده ترین شیوه های رسانه ای بدجور تو ذوق می زنند.
آخرین اخبار