آیت الله مصباح یزدی درجمع فرماندهان کلانتری های سراسرکشوربااشاره به جایگاه مطلوب قوای نظامی وانتظامی کشوراقتداروعزت امروزایران ازبرکت های انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در جمع فرماندهان کلانتری‌های سراسر کشورگفت: پایبندی به ارزش‌های دینی از ویژگی‌های ممتاز و خاص نیروی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه پلیس رسالت ویژه ای دارد، اظهارداشت: اگر امروز در کشور شاهد پیشرفت‌هایی در مورد نیروهای انتظامی و پلیس هستیم این پیشرفت از روحیه انقلابی و پایبندی به ارزش‌های دینی و برنامه‌ریزی منظم فرماندهان است 
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به برکت انقلاب اسلامی امنیت، اقتدار و عزتی که امروز داریم در بین کشورهای منطقه و حتی دیگر کشورهای جهان قابل قیاس نیست.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: سر این عزت و اقتدار در قوای نظامی و انتظامی چیست؟ آنچه امروز وجه تمایز و خاص نیروی نظامی و انتظامی ماست، پایبندی به ارزش‌های دینی و مکتبی اسلام است.
مصباح‌یزدی ادامه داد: البته در دیگر ادیان و مکاتب این پایبندی بعضاً وجود دارد اما جمهوری اسلامی ایران به واسطه پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب ویژگی ممتاز و درخشانی را در میان سایر قوای نظامی و انتظامی دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار