معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: فاز دوم بلوار مرجعیت در حدفاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس نهایتاً تا دو ماه آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بلوار مرجعیت اظهار داشت: این پروژه با طول 9.5 کیلومتر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بزرگراه‌های شهری قم به‌حساب می‌آید که در حدفاصل بلوار انسجام تا شهرک پردیسان در حال اجراست.

وی بابیان اینکه فاز نخست این  پروژه اوایل سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: فاز دوم آن در حدفاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس به طول 2.7 کیلومتر در حال اجرای عملیات عمرانی است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: پیش‌ازاین قول داده بودیم فاز دوم این پروژه تا انتهای مهرماه به بهره‌برداری برسد ولی به علت وجود معارضین در مسیر، روند پروژه با مشکلات و تأخیری روبرو شد که پس رفع معارض پروژه دوباره از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: در طول فاز دوم این پروژه معارض 800 متری وجود داشت که قرار بود تا پایان تیرماه رفع معارض و تحویل پیمانکار شود که مسائل حقوقی سبب ایجاد تأخیر دوباره در پروژه شد و آزادسازی تا شهریورماه به طول انجامید.

قاری‌قرآن با تأکید بر اینکه بعد از رفع معارض اقدامات اجرایی و عمرانی پروژه با سرعت آغاز شد، تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار در حال فعالیت عمرانی است و فاز دوم بلوار مرجعیت تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.

وی بر پایان پروژه تا حداکثر دو ماه آینده اشاره کرد و گفت: بلوار مرجعیت ظرفیت خوبی در اختیار مردم قرار خواهد داد و فاز دوم آن در حدفاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس نهایتاً تا دو ماه آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم کاهش بار ترافیکی بلوار الغدیر را از اهداف این پروژه دانست و عنوان کرد: با اتمام فاز دوم و سوم که تا شهرک پردیسان ادامه دارد عبور و مرور مردم تسهیل خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌هایی که شده سعی داریم فاز دوم بلوار مرجعیت را هم‌زمان با پروژه شهید کبیری به افتتاح برسانیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار