شهردارقم ا بیان اینکه پروژه‌های شهید فهیمی و شهید کارگر ۱۷ سال است که روی زمین‌مانده، بر بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان سال تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری قم اظهار داشت: تا پایان سال تعدادی از پروژه‌های مهم شهری مانند تقاطع شهیدان محمودنژاد، تقاطع سه سطحه 15 خرداد، تقاطع امام علی(ع) به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان اینکه شهرداری نسبت به بازگشایی معابر و خیابان‌های مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای دارد، افزود: چندین پروژه از سال‌های قبل در مناطق محروم باقی‌مانده که حتماً آن‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید تا راه دسترسی مردم در این مناطق تسهیل شود.

شهردار قم ادامه داد: تملک املاک در مسیر و آغاز عملیات‌های اجرایی و عمرانی پروژه‌های ادامه بلوار جمهوری، شهید فهیمی، نوقطار، حکیم، زینبیه، فردوسی و یاسمن تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی طولانی شدن برخی پروژه‌ها را مدنظر قرار داد و گفت: بسیاری از این پروژه‌ها سال‌های قبل کلنگشان بر زمین زده و متوقف‌شده بود که همین امر سبب نارضایتی مردم و ایجاد مشکلاتی برای آن‌ها شده بود.

سقائیان نژاد اضافه کرد: عزم مدیریت شهری بر آن است که در کنار توسعه معابر اصلی، خیابان‌های فرعی در مناطق مختلف هم بازگشایی شود تا در کنار تسهیل عبور و مرور مردم سبب ایجاد رضایت و آرامش مردم شود.

وی بابیان اینکه پروژه‌های شهید فهیمی و شهید کارگر 17 سال است که روی زمین‌مانده، بر بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان سال تأکید کرد و گفت: ورودی جعفریه، رمپ و لوپ‌های این پروژه، رمپ و لوپ‌های تونل غدیر و بلوار مرجعیت هم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار