شهروندان با پرداخت به موقع عوارض در قرعه كشي ۲۴۰ دستگاه دوچرخه برقي شركت كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير امور درآمد شهرداري اصفهان گفت: شهرداري اصفهان ۲۴۰ دستگاه دوچرخه برقي براي شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض نوسازي و عمران و كسب و پيشه در نظر گرفته است.

نادر آخوندي با اشاره به اینکه امسال هم توزيع قبوض عوارض نوسازي و عمران شهرداري و كسب و پيشه ۶ ماهه نخست امسال انجام شد.افزود: سال گذشته اول تا پايان شهريورماه قبوض عوارض توزيع مي شد و شهروندان تا پايان مهرماه فرصت پرداخت داشتند، اما امسال با توجه به تغييرات به وجود آمده، توزيع قبوض از اول تا پايان مهرماه انجام شد و مهلت پرداخت اين قبوض تا پايان آبان ماه در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: بنا به پيشنهاد شهردار اصفهان و با توجه به اينكه امسال روزهاي "سه شنبه بدون خودرو" را در شهرمان شاهد بوديم، براي شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض نوسازي و عمران شهري ۱۲۰ دستگاه دوچرخه برقي و براي شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض كسب و پيشه نيز ۱۲۰ دستگاه دوچرخه برقي در نظر گرفته شده است.

مدير امور درآمد شهرداري اصفهان تاکید کرد: آن دسته از شهرونداني كه تا پايان آبانماه نسبت به پرداخت قبوض عوارض اقدام نمايند، امكان شركت در قرعه كشي دوچرخه هاي برقي را خواهند داشت.

آخوندي با بيان اينكه توزيع قبوض عوارض تا ۳۰ مهرماه به اتمام مي رسد و مهلت پرداخت آنها تا پايان آبان ماه مي باشد، تاكيد كرد: در راستاي ايجاد رونق اقتصادي در شهر، امسال بسته هاي تشويقي مختلفي پيشنهاد شد كه از جمله آنها، در نظر گرفتن ۲۴۰دستگاه دوچرخه برقي براي شهروندان خوش حساب پرداخت عوارض نوسازي و عمران شهرداري و كسب و پيشه است.

وي يادآور شد: اگر در منطقه اي قبوض عوارض به دست شهروندان نرسيده مي توانند علت را از طريق تماس با سامانه ۱۳۷ و يا مراجعه به شهرداري منطقه محل سكونت جويا شوند و از فرصت باقي مانده براي پرداخت عوارض و شركت در قرعه كشي ۲۴۰ دستگاه دوچرخه برقي استفاده كنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.