مشاور وزارت حمل و نقل آلمان و استاد دانشگاه‌های مطرح شهر برلین، با حضور در دفتر پویش مردمی ترافیک شهر، هوادار اصفهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، دكتر فريدمن كونسنت، مشاور وزارت حمل و نقل آلمان که در سفری سه روزه راهی شهر اصفهان شده،  از دفتر پويش مردمي ترافيك اصفهان بازدید کرد.
وی پس از ارائه توضیحات مدیران پویش مردمی ترافیک شهر، با دریافت نشان این پویش مردمی، عنوان هواداری اصفهان را دریافت کرد.
دکتر فریدمن کونسنت در این دیدار با اشاره به طرح‌های اجرا شده از سوی پویش مردمی ترافیک اصفهان گفت: سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو يك طرح بسيار موفق به شمار مي‌رود كه اميدوارم در بخش‌هاي مختلف شهر اصفهان گسترش پيدا كند و فرصت اجراي آن در خيابان‌هاي مختلف شهر فراهم شود.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي يكي از مهم‌ترين مسائلي است كه بايد در پويش‌هاي مردمي مورد توجه قرار گيرد، تصریح کرد: از سوی دیگر بهره‌گیری از ظرفيت شبكه‌هاي اجتماعي، اينترنت و مجلات تخصصي و همچنين رسانه‌ها ظرفيت‌هاي اين پويش مردمي را به نمايش مي‌گذارد.
مشاور وزارت حمل و نقل آلمان ادامه داد: تقويت جنبه‌هاي مختلف رسانه‌اي پويش مردمي ترافيك شهر اصفهان از اهميت بسياري برخوردار است.
وی با اشاره به طرح‌های فرهنگی اجرا شده در کشورهای جهان افزود: فرهنگ ترافيك يك برند جهاني در كشور سوييس به شمار مي‌ر‌ود و خوشحاليم كه اصفهان اين برند جهاني را در خود تقويت و اجرايي كرده است.
فریدمن کونست اظهار داشت: شهر زوريخ يك شهر پيشرو در موضوع فرهنگ ترافيك به شمار مي‌رود و در كنار آن پويش‌هاي مردمي ديگري نيز اجرايي شده است.
وی ادامه داد: مردم شهر زوريخ در رفراندوم‌هاي انجام شده، حمل و نقل همگاني و بهينه كردن روشهاي حمل و نقلي را مورد توجه قرار داده‌اند.
مشاور وزارت حمل و نقل آلمان اضافه کرد: طرح سه‌شنبه‌هاي بدون خودروي خيابان چهارباغ عباسي يك طرح بسيار موفق به شمار مي‌رود و بدون شك در كنفرانس‌هاي بين‌المللي خود اين طرح را به عنوان يك تجربه موفق معرفي مي‌كنم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار