اراک؛

دستگیری اعضای باند سرقت از شهرک های حاشیه ای اراک

اعضای باند سرقت از شهرک های حاشیه ای اراک با اقدام نیروهای پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری باند سارقان منازل و مغازه های شهرک های حاشیه ای شهر اراک و اعتراف آنان به 56 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.
سردار "کیومرث عزیزی" گفت: تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت در استان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها اجرایی پلیس استان در برخورد قاطع با پدیده سرقت است که از زمان فعالیت، بازتاب بسیار مهمی در کاهش سرقت در استان داشته است.
وی در ادامه به کاهش 10 درصدی سرقت ها در مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان اشاره کرد و از عملیات موفق پلیس استان در دستگیری باند سارقان منازل و اماکن شهرک های حاشیه ای طی عملیات منسجم کارآگاهان پلیس خبر داد.
این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با بیان جزئیات این عملیات افزود: طی چند ماهه گذشته با اعلام گزارش هایی از وقوع سرقت های متعدد در شهرک های حاشیه ای شهر اراک، بررسی تخصصی موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
وی افزود: با شروع تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، سارقی سابقه دار در این خصوص شناسایی شد و با وجود این که این فرد در یکی از شهرهای مرزی کشور مخفی شده بود، در عملیاتی برنامه ریزی شده و در زمان حضورش در شهر اراک ، دستگیر شد.
سردار عزیزی خاطر نشان کرد: متهم پرونده در بازجویی های انجام شده به 56 فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی شهروندان ساکن در شهرک های حاشیه ای شهر اراک اعتراف کرد.
وی ادامه داد: در مراحل رسیدگی به پرونده دیگر همدست وی و سه نفر خریدار اموال مسروقه که با یکدیگر همکاری داشتند، نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:در عملیات دستگیری این افراد بسیاری از اموال سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، باند ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.