اراک؛

دستگیری سارقان دوچرخه در اراک

در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان دو سارق دوچرخه دستگیر به 33 فقره سرقت اعتراف کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در گفت : از چندی پیش گزارش هایی از سرقت دوچرخه از داخل حیاط مجتمع های مسکونی شهر اراک به پلیس اعلام می شد که بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
وی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و در روند تحقیقات یکی از سارقان شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.
سرهنگ حسینی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی معترف شد که به همراه یکی از دوستانش برنامه ریزی سرقت ها را انجام می داده و ابتدا با شگردی خاص درب مجتمع های مسکونی را باز کرده و با سرقت دوچرخه ها آن ها را به دو نفر در شهر اراک می فروختند.
وی تصریح کرد: بلافاصله برنامه ریزی لازم برای دستگیری دیگر همدست سارق و دو خریدار اموال مسروقه آغاز شد و در عملیات هایی هر سه نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان داشت:‌ متهمان در اعترافات خود به 33 فقره سرقت دوچرخه در شهر اراک اعتراف کردند که 24 دستگاه دوچرخه از آنان کشف و به مالباختگان تحویل شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پلیس آگاهی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.