مدیر روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت :برای بازدید کارشناسان استاندارد از آسانسورهای دانشگاه مشکلی نداریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حمید ساوه با اشاره به مصاحبه مدیرکل استاندارد استان درباره عدم مجوز بازدید از آسانسور های  این دانشگاه گفت : زمان مراجعه کارشناسان اداره استاندارد در روز تعطیل دانشگاه بوده است و عدم حضور مسولین ساختمانی هر بخش امکان بازدید را میسر نکرد و اگر با هماهنگی قبلی بود این مساله پیش نمی آمد  .

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اتفاقی که در دانشگاه شریف رخ داد گفت: برای جلوگیری از حوادث مشابه همه آسانسور های دانشگاه توسط شرکت آسان رسان آسمان که دارای مجوز از اداره استاندارد قزوین است برای نصب ، راه اندازی و تعمیر و نگهداری با دانشگاه قرارداد دارد و کارشناسان این شرکت از آسانسور های دانشگاه ادواری بازدید می ‌کنند.

وی یادآور شد : البته معاون عمرانی دانشگاه تذکر کارشناسان این شرکت را  مورد توجه قرار می دهد .

حمید ساوه افزود : به علت اینکه ساختمان های طبقات و دانشکده ها در دانشگاه خیلی بلند نیست  تنها  6 آسانسور  در دانشگاه وجود دارد که به علت حجم بالای تردد ، دانشجویان معمولا از پله ها استفاده می کنند .

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام اینکه دانشگاه همواره خود را مطیع قانون می داند گفت : درهای دانشگاه به روی کارشناسان و صاحب نظران باز است و ما همواره از نظرات سازنده استقبال می کنیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.