زنگ ایثار و شهادت بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزی بسیجی ومسوولان درمدرسه دوره متوسطه دخترانه شاهد اردبیل درصبحگاه دانش آموزی به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در این مراسم صبحگاه دانش آموزی درسومین روز ازهفته بسیج دانش آموزی افزود: شما دانش آموزان باید با پیروی از خط امام و رهبری و فرهنگ ایثارگری ادامه دهنده راه شهدا باشید.

سرهنگ عبدی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت نوجوان 13ساله شهید حسین فهمیده بیان کرد: شهید حسین فهمیده با بستن نارنجکها به خود و رفتن زیرتانک ثابت کرد که غیرت و شجاعت ایرانی تا چه حدی فداکارانه و خدایی است و امروز دشمنان اگر نمی توانند بر علیه ما تهدیدات نظامی انجام دهند بخاطر همین رشادت ها و جوانمردی های شهدا است و شما دانش آموزان باید از این شهیدان والامقام الگو بگیرید.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با ایجاد جنگ نرم باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفته اند افزود: شما اندیشمندان نوجوان باید با این جنگ نرم دشمنان و تفرقه افکنی آنان درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منطقه با فعالیت های خود و شرکت در مراسمات و برنامه های فرهنگی و سیاسی با این جنگ نرم دشمنان مقابله کنید.

عبدی افزود: مانور رسانه ای هماهنگ کشوری با شعار زنده باد مرگ برآمریکا تا سیزده آبان ماه و روز استکبار جهانی در بین مدارس و حوزه های مقاومت بسیج آغاز شده که باید شما دانش آموزان با فعالیت های فرهنگی خود این شعار جهانی مرگ بر امریکا را به نسل های آینده انتقال دهید که باید تا نابودی امریکا و همپیمانانش درمنطقه و جهان ادامه یابد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، زنگ ، ایثار ، شهادت ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.