همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهید مرحمت بالازاده شهید شاخص دانش‌آموزی کشور در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم یادواره شهید مرحمت بالازاده در اردبیل اظهار داشت: امروز در سایه خون شهدای والامقام کشورمان به امنیت مثال‌زدنی دست یافته و مهم‌ترین وظیفه ما ادامه راه شهدای والامقام است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی و به ویژه جوانان انتقال یابد.

سردار جلیل بالازاده با اشاره به اینکه شهید مرحمت بالازاده در سن 13 سالگی با استقامت و شجاعت از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع کرد و به درجه شهادت رسید٬ افزود: این شهید والامقام باید الگوی تمام دانش‌آموزان ایرانی باشد چرا که شجاعت و ایثار این شهید والامقام در دنیا مثال‌زدنی است.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی درصدد تضعیف جهانی در منطقه هستند که با هوشیاری مردم و مسئولان این توطئه‌ها و نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود و دشمنان جهانی به طور حتم در این ترفند شکست خواهند خورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین افتخار برای ملت ایران هستد چرا که این خانواده‌ها با گذشت از جان و فرزندان خود درس بزرگ شجاعت را به ما یاد دادند و به ما به آنان افتخار می‌کنیم.

در پایان این مراسم یاد و خاطره شهدای والامقام و شهید مرحمت بالازاده و اجرای سرود همایش هفته بسیج دانش‌آموری گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.