نماینده رسمی شرکت JFE شوجی ژاپن در ایران، از آمادگی این شرکت برای همکاری با صنایع خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی دوستی در حاشیه دیدار با راضیه علیرضایی، رئیس این سازمان گفت: این شرکت که امور مرتبط با بخش بازرگانی را انجام می دهد، زیرمجموعه هلدینگ JFE ژاپن است که در سال 2002 با ادغام دو شرکت بزرگ ژاپنی تاسیس شده و زیر نظر دولت ژاپن فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت انجام فعالیت های بخش بازرگانی هلدینگ مذکور را در ایران بر عهده دارد، افزود: گستره فعالیت های این شرکت در ایران همزمان با رفع بخشی از تحریم های ایران از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شده و از برخی از صنایع استان های کشور از جمله خراسان رضوی بازدید داشته و جلساتی با مسئولان استانداری و شهرداری برگزار نموده است.

وی با بیان اینکه شرکت مذکور در زمینه فروش محصولات, مواد اولیه, ماشین آلات و غیره فعالیت می نماید گفت: نمایندگی شرکت آمادگی دارد در صورت ارائه طرح توجیهی مناسب و سودآور با برقرای ارتباط با صنایع استان در تهیه مواد اولیه , ماشین آلات و قطعات آنها از شرکت های ژاپنی یا اقصی نقاط جهان و نیز ساخت مواد اولیه و انتقال تکنولوژی همکاری نماید.

دوستی تصریح کرد: در بازدیدی که از واحدهای صنعتی استان خراسان رضوی مخصوصا در بخش صنایع فلزی داشتیم, این استان تا کنون پیشگام تر از بقیه استانها تشخیص داده است و در صورتی که بتوانیم از سودآوری کار در این استان به شرکت ژاپنی اطمینان خاطر بدهیم تیم کارشناسی این شرکت به زودی به ایران وارد خواهند شد و با بررسی های لازم، سرمایه گذاری خواهند نمود.

وی با بیان اینکه هلدینگ مذکور سالانه 100 میلیارد دلار درآمد دارد, تاکید کرد: این اقدام، سرآغاز ورود تکنولوژیکی ترین کشور جهان به ایران است.

وی افزود: سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی اطلاعات مناسبی از صنایع استان را در اختیار نمایندگی این شرکت در ایران قرار داده است و اطلاعات تکمیلی در خصوص فعالیت این هلدینگ در سایت www.JFE.com قرار دارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.