اراک؛

مواد فروشان به دام افتادند

120 مواد فروش و معتاد در طرح پاکسازی مناطق آلوده استان مرکزی دستگیر شدند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 120 مواد فروش و معتاد و کشف بیش از 12 کیلو گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح پاک سازی مناطق آلوده در استان خبر داد.
سرهنگ" سیامک قاسمی " گفت: در تداوم برنامه ریزی پلیس استان در برخورد با هنجارشکنان و افزایش احساس امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی روز گذشته در 91 منطقه آلوده استان اجرا شد .
وی افزود: در راستای اجرای این طرح 170 نفر به علت جرایم چون توزیع و نگهداری مواد مخدر، مزاحمت، سرقت و ... دستگیر شدند.
سرهنگ قاسمی یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی این طرح را برخورد با معضل مواد مخدر خواند و گفت: از بین دستگیر شدگان 120 نفر به علت جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند و 12 کیلو 838 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
این مقام انتظامی استان با اشاره به توقیف 107 موتور سیکلت و 24 خودرو متخلف خاطر نشان کرد: این وسائط نقلیه به علت آلودگی صوتی ، عدم ارائه گواهینامه و مدارک خودرو توقیف شدند.
سرهنگ " قاسمی " در ادامه از کشف 30 فقره سرقت و دستگیری 20 سارق سابقه دار در این طرح خبر داد و بیان داشت:12 نفر مزاحمین نوامیس نیز دستگیر شدند.
معاون عملیات استان در پایان بابیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند اظهار داشت: طرح های پاکسازی با استفاده از اکثر توان اجرایی پلیس در تمام مناطق آلوده به جرم استان اجرا می شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، مواد فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.