اراک؛

اعتراف سارقان حرفه ای به هفت مورد کیف قاپی

دو کیف قاپ حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دلیجان، به هفت فقره کیف قاپی در شهرهای قم، دلیجان و محلات اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان دلیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات اولیه پلیس یکی از سارقان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود در احومه شهرستان دلیجان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان داشت: سرانجام متهم در بازجویی های پلیس به هفت فقره کیف قاپی با همدستی یکی از دوستان خود در شهرهای دلیجان ، محلات و قم اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یکی دیگر از سارقان در عملیاتی جداگانه خاطر نشان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

هاشمی در پایان از شهروندان خواست تا همواره توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.