سرمربی تیم فوتبال بانوان آرسن تهران گفت: تیم ما از هفته هفتم لیگ برتر با نام تیم فوتبال بانوان ایرانمهر گیلان به میدان می رود.

بابایی:تیم فوتبال آرسن تهران به ایرانمهر گیلان منتقل شدفرشته بابایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران در خصوص انتقال تیمش به گیلان اظهار داشت: آرسن تهران یک شرکت خصوصی است که در دسته یک تیم را تحت حمایت مالی قرار داد و ما توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. اما با صعود به لیگ برتر مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که دیگر هزینه های تیم را نمی توانند تقبل کنند و تنها تا پیدا کردن حامی مالی جدید بدون هیچ چشم داشتی ما را حمایت می کنند.

وی ادامه داد: هزینه خوابگاه و رفت و آمد تیم به شهرهای دیگر برای شرکت در مسابقات توسط شرکت آرسن پرداخت می شد اما توانایی پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان را نداشتند. ما نیز با رایزنی های بسیار توانستیم ایرانمهر گیلان را به عنوان حامی مالی جدید انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسن تهران عنوان کرد: تا هفته آینده کار انتقال تیم به گیلان انجام می شود و تیمی که در حال حاضر وجود دارد به صورت کامل و با همین کادرفنی به گیلان منتقل می شود فقط یک کمک مربی از مدیریت جدید به کادر تیم اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار