محسن خبیری: جایی که شرایط برای موفقیت مهیا نباشید کار نمی‌کنم و این را به مالک باشگاه نیز گفته‌ام و همکاری من با تیم طرح توسعه الوند به پایان رسید است.

محسن خبیری سرمربی تیم طرح توسعه الوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور تیم طرح توسعه الوند با ارژن شیراز گفت: حتی اگر تیم هم به شیراز برود من همراه آنها نخواهم رفت به هر حال من اصولی در کار خود دارم و همیشه سعی می‌کنم تابع این اصول باشم و همراه تیمی که بعد از آخرین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال حتی یک جلسه تمرینی نداشته است در یک بازی سخت شرکت نمی‌کنم.

وی در همین خصوص ادامه داد: طی جلساتی که در ابتدای کار با مالک باشگاه داشتیم قرار بر این شد که خواسته‌های که برای موفقیت تیم داشتم محقق شوند اما متاسفانه در عمل هیچ چیز دیده نشد و شرایطی که پیش آمده بود با شرایطی که در موردش صحبت شده بود بسیار منافات داشت. به عنوان مثل ما بعد از بازی در مقابل شهروند ساری نتوانستیم حتی 1 جلسه تمرین برگزار کنیم و این شرایط مناسب بازی‌های لیگ برتر فوتسال نیست و جای تاسف دارد که این باشگاه‌ها با این تماشگران پر شور و خون گرم دچار بحران شده و از حضور در لیگ برتر محروم شده است.

خبیری در پایان ضمن تشکر از هواداران و مالک باشگاه طرح توسعه الوند گفت: از همین جا دست تک تک هواداران خون این تیم را می‌بوسم و جا دارد دوباره از حیدر واعظی مالک باشگاه تشکر کنم، وی برای این باشگاه بسیار زحمت کشیده است اما به تنهایی نمی‌توان در لیگ برتر تیمداری کرد و اراده مسئولان نیز لازم است، به هر حال جایی که شرایط برای موفقیت مهیا نباشید کار نمی‌کنم و این را به مالک باشگاه نیز گفته‌ام و همکاری من با تیم طرح توسعه الوند به پایان رسید است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار