هر کارگردانی که مختصر آشنایی با قصص قرآنی داشته باشد، تمایل دارد تا فیلم قرآنی بسازد.

محمدمهدی عسگرپور تهیه‌کننده و کارگردان در خصوص تمایلش به ساخت فیلم سینمایی مبتنی بر قصص قرآنی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر کسی که مختصر آشنایی با قصص قرآنی داشته باشد، این تمایل در او ایجاد می‌شود تا فیلم قرآنی بسازد؛ چون موضوعات بسیار جذاب اخلاقی و مبتنی بر سبک زندگی را در خود دارد.

وی افزود: بیش از اینکه امثال من مایل به انجام این کار باشند، باید تمایل فراوانی در یک مجموعه عوامل ایجاد شود تا فیلم‌هایی از این دست تولید شوند.

کارگردان سریال «شیدایی» ادامه داد: جایی زندگی می‌کنیم که تلویزیون اساسا دولتی است و بخش قابل توجه حوزه سینما توسط اقتصاد دولتی اداره می‌شود. بنابراین نوع نگاه مدیران این بخش بیشتر می‌تواند تعیین کننده باشد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «متولد 65» اظهار داشت: اگر توجه کنید در طول تاریخ فیلمسازی بسیاری از افراد تمایل به فعالیت در این حوزه داشتند، اما پس از مدتی خسته شدند. یعنی پیگیری های مداوم بخصوص در حوزه هایی که تا حدودی تخصصی است آنها را خسته کرد. پس می توان گفت گاهی مواقع عوامل بازدارنده در این حوزه بیشتر از دیگر حوزه‌هاست.

عسگرپور خاطرنشان کرد: البته اگر بلندنظری‌هایی در نظریه‌پردازی این حوزه‌ها وجود داشته باشد و اظهارنظرها شکل بگیرد، کار کردن راحت‌تر می‌شود؛ در کل می‌توان گفت که بسیاری از فیلمسازان ما تمایل به فعالیت در این حوزه دارند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.