ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد تروریست‌ها از آتش‌بس برای افزایش حملات خود به غیرنظامیان سوء استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: گروه‌های تروریستی از زمان آتش‌بس برای افزایش دادن حملات خود به شهر حلب و هدف قرار دادن غیرنظامیان در محله‌های امن سوء استفاده کردند.

ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه تروریستی جبهه النصره و همپیمانانش، روند حمله به شهر حلب را از چندین محور افزایش داده‌اند و از زمان آتش‌بس برای آماده سازی خود برای آغاز حملات گسترده و هدف قرار دادن مدارس و غیرنظامیان در محله‌های امن  سوء استفاده کردند.

در این بیانیه آمده است: تعداد تسلیحاتی که گروه‌های تروریستی در سه روز گذشته با هدف قرار دادن مناطق مسکونی حلب استفاده کرده‌اند، به بیش از 100 خمپاره، 50 موشک و 20 کپسول گاز می‌رسد. همچنین در تیراندازی‌های عناصر تروریستی، 84 غیرنظامی شهید شدند که بیشتر آنان زنان و کودکان بودند و 280 نفر زخمی شدند.

ستاد کل ارتش سوریه اعلام کرد: حملات تروریست‌ها در روز گذشته (دوشنبه) به اوج خود رسید تاجایی که تروریست‌ها در حمله به مجتمع مسکونی 1070 و محله حمدانیه از گاز کلر استفاده کردند که  48 نفر بر اثر این حملات به حالت خفگی مبتلا شدند.

در این بیانیه آمده است: این جنایات تروریست‌ها نشان دهنده ضعف و ناتوانی تروریست‌ها در نرسیدن به اهداف مشخص شده از سوی سرکرده‌هایشان است.

ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح تاکید کرد: سوریه در حمایت از شهروندانش، نبرد با تروریسم و آزاد ساختن وطن از شر تررویست‌ها مصمم است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار