رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی از هم اینک هر نوع تحرکات و یا تخلفات مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی را در دستور کار و رصد دقیق خود قرار داده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام غلامرضا مزارعی گفت: توصیه و تأکید دستگاه قضایی از همه مردم، هواداران و نامزدهای احتمالی در عرصه انتخابات مهم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها این است که بر مدار قانون حرکت کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی استان نیز با مدیران و افرادی که بخواهند اذهان مردم را دچار تشویش کنند و یا سبب اخلال در نظم عمومی جامعه شوند کوتاه نخواهد آمد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تخلف و تخطی مدیران نیز در حوزه‌های مختلف قضایی، امنیتی و اجرایی استان از مسیر قانون انتخابات با برخورد قاطع این دستگاه همراه است.

مزارعی حساسیت‌های قومی، طایفه‌ای و برخی حرکت‌های سیاسی را در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد و تصریح کرد: مردم نیز باید با هوشیاری کامل، بدون حاشیه و دامن زدن به هرگونه مسائل سیاسی در مسیر قانونی انتخابات حرکت کنند.

وی با اشاره به اقدام‌های بازدارنده دستگاه قضایی در کنار همکاری و همراهی مردم فهیم استان و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای کاهش محسوس جرائم گفت: کهگیلویه و بویراحمد همچنان یکی از مناطق و امن‌ترین استان‌های کشور است.

مزارعی ادامه داد: میزان نزاع‌های دسته جمعی که همواره جزء جرائم نخست در این استان بود ظرف 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 23 درصد کاهش یافته است.

وی یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی استان را تأمین امنیت اجتماعی دانست.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.