عضو شورای شهر تهران خطاب به اعضا گفت: شما از حیثیت شورا در نامه ای دفاع کنید و بگویید خلافی رخ نداده است.

خودم برای یاشار وثیقه می گذارم/خدا کند که این مسئله از درون شورا شکل نگرفته باشدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد در جریان دفاع از خوددر ماجرای واگذاری املاک شهردار گفت: ابتدا از شورا و شهرداری برای ارائه تخفیف به مردم مستضعف و 27هزار و 600 نفر تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همان زمان که خبر منتشر شد به قالیباف گفتم مردم ذی حسابان هستند و شما بیایید از من شروع کنید و گزارش دهید، او گفت که چون مجموعه شهرداری تهران نقش داشته استبگذارید تا دستگاههای نظارتی کار خود را انجام دهند.

آباد افزود: شورای شهر منتخب مردم هستند و حسابشان از منتصبان و مدیران جدا است. من هنوز تلخ کام هستم آبرو از چه جنس است؟ حیثیت از چه جنس است؟ مردم هنوز به من پیام می دهند انتظار داشتم از همکاران عزیزم که با این دروغ مقابله کنند.

وی ادامه داد: این خبرنگار یک دروغ نجومی گفته و من معتقدم که این فرد با استعداد است و حاضرم خودم وثیقه بگذارم تا آزاد شود و در جهت رفاه مردم خدمت کند. من به او دو روز قبل از انتشار خبر گفتم که تو فرزند منی و نه من نه خانواده ام مالک این پلاک ها نیستیم. حالا این اتفاق افتاده است خدا کند که این مسئله از درون شورا شکل نگرفته باشد.

این عضو شورا ادامه داد: همان زمان با 7 نفر از اعضا شورا صحبت کردم که یاشار را می شناسید؟ جلوی او را بگیرید اما هیچ کس نگفت من او را می شناسم و همه ابراز همدردی کردند.

وی افزود: نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به پدر یاشار گفتم که مادر من مستاجر از در امامزاده داوود در خانه 50 متری در حالیکه مادر شهید است. شاهد هم اقای زرین و مسئول دفتر آقای حکیمی پور هستند.

آباد بیان کرد: شما من را نزدید عقبه من که جامعه ایثارگری است را زده اید. مسجد جامعی خوب گفت که اینها رفتند جبهه تا فساد شکل نگیرد چطور خودشان دنبال فساد بروند.

وی افزود: به یاشار گفتم نه پدرم وزیر بوده نه وکیل شخصیت من زیر شکنجه رژیم بعث شکل گرفته است. 3 روز بعد از بازداشت یاشار در عید غدیر همسرم گفت سند خانه را ببریم تا وثیقه بگذاریم برای یاشار تا در این روز ازاد شود. زنگ زدم قالیباف گفت که او و شهرداری و شورا شاکی نیستند و مدعی العموم شاکی هستند.

آباد با گلایه از اعضای شورای شهر گفت: از آنها گله دارم که چرا در دفاع از شورا سکوت کرده اند و نامه ای نمی نویسند، من برای خودم نمی گیم اصلا گور بابای آن 5 نفر که نامشان مطرح شد، بیایند از حیثیت شورا دفاع کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار