رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطار شورا نباید از ریل اجتماعی به ریل سیاسی وارد شود چراکه این امر می‌تواند به اعتماد مردم خدشه وارد کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر در سیصد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده که اسناد محرمانه توسط حکیمی‌پور منتشر شده است، اظهار داشت: این عضو شورا باید از ملت ایران عذرخواهی کند.

وی افزود: به دلیل اینکه حکیمی‌پور از ملت ایران عذرخواهی نکرده مجبورم که مطالبم را تکرار کنم به این منظور که معتقدم اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ملی است و ضربه به آن به سرمایه ما صدمه وارد می‌کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که سیاست گذاری در شورا سهم مهلکی است که باعث خارج شدن قطار شورا از ریل اجتماعی و ریل سیاسی می‌شود، تأکید کرد:‌ نباید مدیریت شهری را از مسیر اصلی به حاشیه سیاسی ببریم.

سروری گفت:‌ نمی‌دانم حکیمی‌پور چه سمتی داشته که اسناد واگذاری املاک را به یاشار سلطانی داده است.

وی ادامه داد: باید معلوم شود که چه کسی اسناد محرمانه را به حکیمی‌پور داده و چرا این عضو اسناد محرمانه را در اختیار یاشار سلطانی قرار داده است؟ چرا که این خبرنگار روز چهارشنبه و قبل از انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران جلسه‌ای را با خانم آباد گذاشته بودند و آباد اسنادی در اختیار این خبرنگار مبنی بر رد اتهامات خود قرار می‌دهد و این خبرنگار اصرار دارد که اسناد محرمانه را منتشر خواهد کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه روز انتشار اسناد آباد با حکیمی‌پور تماس می‌گیرد و حکیمی‌پور مدعی می‌شود که یاشار سلطانی را نمی‌شناسد، تصریح کرد: درحالی که حکیمی‌پور در یکی از مصاحبات خود یاشار سلطانی را حکیم خود دانسته و گفته که اسناد را به امانت داده به همین دلیل این سوال مطرح می‌شود که اگر این عضو یاشار سلطانی را نمی‌شناسد چگونه این اسناد را به وی داده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در خصوص انتشار این اسناد آبروی 6 تن از اعضای شورای شهر رفته است، گفت: آیا در خصوص این جریان اتفاق افتاده نباید از افراد عذرخواهی شود؟

سروری اضافه کرد: در جریان اتفاقات افتاده و ادامه این روند سرنوشت شورای چهارم را همانند شورای اول که مجبور به انحلال شد به انحلال خواهند کشاند. امیدوارم دوره چهارم شورا به ایستگاه انحلال کشیده نشود.

وی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات و تحرکات سیاسی به داخل شورا آورده می‌شود، تصریح کرد: نباید شورا را در فضای سیاسی قرار داد چرا که مدیریت شهری را در حاشیه پرتنش سیاسی وارد کردن می‌تواند موجب کاهش خدمات به مردم شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا یک محل اجتماعی بوده و نباید وارد امور سیاسی شود تأکید کرد‌: اگر شورا در یک فرایند سیاسی قرار گیرد آسیب زیادی به کشور وارد خواهد شد به همین منظور نباید در عمر باقی‌مانده شورا به این نهاد آفت سیاسی وارد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار