جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان و جوانان کشور باید واقعیت‌های جهان را بشناسند.

دانشجویان و جوانان کشور باید واقعیت‌های جهان را بشناسندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش و راهپیمایی اعتماد به تجربه و در جمع خبرنگاران درباره وظایف دانشجویان کشور اظهار داشت: دانشجویان مشعل‌دار آگاهی جامعه‌اند و باید واقعیت‌های جهان را دیده و دشمنان خود را بشناسند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: سرنوشت انقلاب اسلامی به آگاهی این جوانان بستگی دارد چرا که ممکن است در فضای روانی که دشمن به وجود آورده و ذهن جوانان را مخشوش کرده دانشجویان و جوانان انقلابی از مسیر اصلی منحرف شوند اگر این جوانان می‌ خواهند در مسیر انقلاب باقی بمانند باید به نقطه اوج کشور که همان مقام معظم رهبری است توجه کرده و فرامینشان را اجرا نمایند.

وی افزود: توجه بعدی دانشجویان کشور باید به مسئله علمی و تعقیب کردن علم در کشور باشد تا تراز علمی کشور بالا برود که این مهمترین خواسته انقلاب اسلامی است. 

سردار سلامی درباره این مسئله که دانشجویان باید مراقب حربه‌های دشمن باشند بیان داشت: دانشجویان و جوانان کشور باید مراقب این مسئله باشند که در هجمه‌های فرهنگی دشمن گرفتار نشوند چرا که آنها موتور محرک انقلاب‌اند و باید برای کشور الگو باشند تا ما بتوانیم مانند گذشته اراده خود را به نظام سلطه ثابت کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره پیامدهای شرکت دانشجویان در راهپیمایی‌ها در عرصه بین‌المللی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کارشناسان غربی بر این باورند که گفتمان جوانان ایرانی بر مسئله انقلاب نیست و ما باید به آنها ثابت کنیم که محاسباتشان غلط است.

سردار سلامی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها آرزو دارند تا جوانان ما بی‌هویت، خسته و تحقیر شده باقی بمانند تا بتواند برای آنها تصمیم‌گیری کرده و بر آنها سلطه براند اما زمانی که جوانان ما در راهپیمایی‌هایی مانند راهپیمایی مبارزه با استکبار شرکت می‌کنند به آنها نشان می‌دهند که هنوز انقلابی‌اند و حاضرند جان خود را فدای انقلاب کنند.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار