سرمربی تیم فوتسال مقاوت البرز گفت: وقتى بازيكن ١٨ ساله من مقابل بازيكنان با تجربه فرش آرا مرتكب اشتباه مرگبار مى شود نمى توانم به وی خرده بگيرم.

رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاوت البرز در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی این تیم در مقابل فرش آرا گفت: تنها كسی شرایط مقاومت البرز را درک مى كند كه از نزدیک تماشاگر بازی ما باشد. ما تنها با هفت بازیكن به مصاف رقیبان می رویم. بازیكنانى كه متولد سال‌های ٧٥ و ٧٦ هستند در تیم ما بازی می كنند. در تمام مسابقات این فصل به جز بازی با گیتی پسند و دبیرى تبریز در هیچ بازى مستحق شكست نبودیم اما متاسفانه در كمال شایستگى نتایج را واگذار كردیم. نمی توانیم بنر به دست بگیریم به همه بگوییم خوب بازی كردیم و بد باختیم باید با نتایجمان شایستگیمان را نشان دهیم.

فلاح با اشاره به جوانى تیمش افزود: وقتى بازیكن ١٨ ساله من مقابل بازیكنان با تجربه فرش آرا نظیر بهادرى و شریف زاده مرتكب اشتباه مرگبار مى شود نمى توانم از وی خرده بگیرم. بازیكن جوان باید با این اشتباهات پخته شود. ولى این كه در یک بازى ١٢ موقعیت تک به تک را از دست مى دهیم و با سه حمله حریف دو گل مى خوریم آزاردهنده است.

وی در پایان افزود: طیق روال فصول گذشته نیم فصل دوم زمان به بار نشستن زحماتمان است و با بالا رفتن تجربه بازیكنان نتایجمان بهبود می یابد امیدوارم در این فصل هم با مساعدت مسئولان رفته رفته شرایط بهترى به دست آوریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار