هفته هشتم ليگ برتر فوتسال ايران عصر امروز با برگزارى هفت ديدار پيگيرى شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته هشتم ليگ برتر فوتسال ايران با برگزارى هفت ديدار پيگيرى شد و گیتی پسند صدر نشین ماند.


تاسيسات دريايی تهران صفر - مس سونگون ورزقان ٢

گلزنان: تاينان داسيلوا و بلو ( مس )

در حساس ترین دیدار هفته هشتم در ورزشگاه هندبال تهران تیم فوتسال مس سونگون كار بزرگی كرد و با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی انتقام كوچكی از داغ قهرمانی فصل گذشته را از تاسیساتی ها گرفت. در این دیدار ستاره برزیلی مس در همان نیمه اول تیم افضل را پیش انداخت تا مسی ها كه رفته رفته قدرت خود را بازیافته اند این سه امتیاز ارزشمند را از آن خود كنند و به روزهای آینده امیدوار شوند. تاسیسات و شمسایی هم كه همچنان روزهای ناخوشی را سپری می كنند.


گیتی پسند اصفهان ٩ - دانشگاه آزاد تهران ٥

گلزنان: مهدی جاوید ٤ و علی اصغر حسن زاده ٣ و علی عابدین و گل بخودی( گیتی پسند)، هادی بافنده و دانیال گیویلی و گایو و علی كشانی و مهدی زاهدی ( دانشگاه آزاد)

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنان به بردهایش ادامه می دهد. شاگردان رضا لک در هشتمین دیدار متوالی هم بی دردسر به برتری رسیدند.  میزبان اصفهانی در این دیدار  در غیاب دو ستاره گیتی پسند یعنی اسماعیل پور و كشاورز به وضوح در دفاع با مشكل روبرو بود و ٥ بار دروازه خود را باز شده دید. در مقابل گیتی پسندی ها نه بار موفق به گلزنی شدند تا جاوید خیلی زود و در هشت هفته به ركورد ٢١ گل زده برسد تا در این فصل به ناكامی خود برای آقای گلی پایان دهد.


مقاومت البرز ٣ - فرش آرای مشهد٣

گلزنان : مهرداد  قنبرزاده ٣ ( مقاومت)، سعید سروری و علی اسعدی و شهرام شریف زاده ( فرش آرا)

در كرج تیم های یكدست فرش آرا و مقاومت به تساوی رضایت دادند. در این دیدار شاگردان رضا فلاح چند بار از حریف مشهدی پیش افتادند اما مشهدی ها كه سه بازی دشوار متوالی را با اختلاف كم از دست داده بودند این بار به هر قیمتی بود مانع از شكست شدند تا با دست پر به خانه بازگردند. با این تساوی مشهدی ها 9 امتیازی شدند و كمی از نظر شرایط روانی بهبود یافتند اما مقاومتی ها با از دست دادن برد با پنج امتیاز همچنان در ردیف پایین جدولی ها باقی ماندند.


دبیری تبریز ٧ - یاسین پیشرو قم ٢

گلزنان : فرهاد فخیم ٤ و نادر حنیفی و بهروز جعفری و علیرضا عسگری كهن ( دبیری )، روح اله ایثاری و هاشم فرج زاده ( یاسین پیشرو)

تیم دبیری تبریز در خانه یاسینی‌های قم را در هم كوبید. تیم یاسین پیشرو قم كه هفته گذشته هم مقابل مس هفت تایی شده بود، این بار مقابل دیگر تیم تبریزی گلباران شد تا دو هفته اسفبار را سپری كند. یاسین پیشرو كه با نتایج خوب خود در جدول صعود یافته بود، با این دو شكست به میانه جدول بازگشت. در مقابل دبیرى ها توانستند بار دیگر خود را به عنوان مدعى ثابت كنند. فرهاد فخیم گل زن با سابقه تبریزى با زدن چهار گل مرد اول این بازى بود.


حفاری اهواز ٦- آذرخش بندرعباس ٢


گلزنان: شهاب طالبی ٢ و فرهاد توكلی ٢ و فرید نمازی و علیرضا رفیعی (حفاری)، میلاد چراغی و بهزاد میری زاده( آذرخش)

تیم فوتسال حفاری اهواز همچنان فاتح بازی های خانگی است . شاگردان كیاوش علاسوند برای شكست دادن آذرخش با كوهی از مشكلاتش، كار سختی نداشت و با گلزنی در همان نیمه اول جاده كسب امتیاز را برای خود هموار ساخت. حفاری اهواز در نیمه دوم با تسلط بر بازی و باز شدن خط دفاعی آذرخش توانستند بارها در مقابل دروازه تیم بندری خطر آفرین شوند و با زدن شش گل سه امتیاز را قاطعانه از آن خود كردند. آذرخشی ها با این شكست همچنان روزهای تلخی را سپری می كنند و با ٤ امتیاز بعد از طرح و توسعه الوند قزوین مهمترین گزینه سقوط هستند. حفاری های اهواز هم با این برد ١٩ امتیازی شده و در رده دوم جدول در تعقیب گیتی پسند می ماند.
 

ارژن شیراز ٧ - طرح و توسعه الوند قزوین یک

گلزنان: محمد صفری ٢ و میثم برمشوری ٢ و مصطفی رحمانی ٢ و بابك سهرابی ( ارژن)، مصطفی ظریفیان ( الوند )
بازیكنان بازگشتی عصای دست كمالی در لیگ شدند. تیم ارژن شیراز كه مدتها بود طعم برد در لیگ برتر را نچشیده بود، در هفته هشتم میزبان تیم قعرنشین طرح الوند بود كه ناكامی در این بازی می توانست به قیمت از دست دادن نیمكت تیم شیرازی برای كمالی باشد. كمالی كه خطر این اتفاق را بیخ گوش خود حس می كرد، با نرمش به موقع و بخشیدن بازیكنان خاطی فشار را از دوش خود برداشت و با دبل دو تن از بازیكنان تازه بازگشته با نتیجه قاطع هفت بر یك حریف نابسامانش را شكست دهد. این برد می تواند نقطه عطفی برای تیم ارژن باشد. قزوینی ها هم در هفته گذشته با انصراف صوری خود از لیگ خبرساز شده بودند بار دیگر شكست سنگینی تجربه كردند تا همچنان در قعر جدول یكه تازی كنند.


شهروند ساری٤ - شهرداری ساوه ٤

گلزنان مرتضی عظیمایی ٢ و حمیدرضا ره انجام و طاها مرتضوی (شهروند)، اسماعیل وطن خواه، علی رهنما و مهدی حسن زاده ٢( شهرداری )

در آخرین دیدار این هفته در ساری تیم شهروند میزبان تیم شهرداری ساوه بود. شاگردان رعدی بعد از دو برد ارزشمند در هفته های گذشته و صعود در جدول رده بندی مقابل تیم شهرداری ساوه قرار گرفتند كه با مشكلات خاصی روبرو شدند. در این دیدار تیم شهروند خیلی زود از حریف پیش افتاد و در همان نیمه اول با برتری ٣-١ به رختكن رفت. رقابت دو تیم در نیمه دوم هم سرنوشت را به سود ساوجی ها تغییر داد تا سه امتیاز ارزشمند در قلعه عقابها از دست برود. ساوجی ها با این تساوی ١٠ امتیازی شده ودر همان رده هشتم باقی ماندند. این رقابت با حضور طاهری، كیایی و عظیمایی در شهروند و وطن خواه و رهنما در تیم شهرداری رقابت بین بازیكنان سابق منصوری بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار