سمنان;

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی وروز دانش آموز،زنگ استکبارستیزی دربیش از هزار مدرسه استان سمنان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان  با یادآوری یوم الله 13 آبان و روزدانش گفت : دانش آموزان باتوجه به نقش کلیدی که در تحقق آرمانهای انقلاب دارند باید با الگوگیری از شهید فهمیده گام در این راه بردارند و برای پیشرفت روزفزون کشور تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: استان سمنان ۶۲۲دانش آموز و 124ملعم شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این شهدای بزرگوار امروز بهترین الگوهای جوانان ما در جامعه هستند.
محمدرضا جهان باتاکید برخودباوری دانش آموزان افزود: خودباوری می تواند زمینه ساز گره کردن مشت های محکم جوانان ما و کوباندن آن بر دهان استکبار جهانی باشد تا بدانند این ملت بزرگوار تا پای جان از انقلاب اسلامی شان دفاع خواهند کرد.
وی اظهارکرد: صلابت، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدات شهدای گرانقدری است که با حضور خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل، خط سرخ خون امام حسین(ع) راتداوم بخشیدند و امروز بر ما مسئولان است که در راستای ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ولایتمداری در بدنه جامعه به خصوص در بین نسل جوان اهتمام داشته باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت : بسیج دانش آموزی در روند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بزنگاه های تاریخ معاصر ایران اسلامی نقش آفرینی های ویژه ای داشته است و این امر نشان دهنده وجود دانش آموزانی متدین، مخلص و انقلابی در جامعه است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.