سمنان؛

ایجاد ایزوگام و آسفالت در مدارس استان سمنان

حدود 120هزار متر مربع ایزوگام و آسفالت در مدارس استان سمنان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: بر اساس بند (ه) تبصر یک ماده واحد بودجه سال 95، سه درصد قیر رایگان از سوی وزارت نفت برای کیفیت بخشی مدارس کشور در نظر گرفته شده است که 2 هزار و 500 تن قیر رایگان به منظور آسفات و ایزوگام محوطه و ساختمان به مدارس استان سمنان اختصاص می یابد.
ابوالفضل دربانی افزود: ارزش ریالی قیر رایگان سهم استان سمنان بیش از 18 میلیارد ریال است که با این مقدارمی توان 100 هزار مترمربع ایزوگام و 20 هزار متر مربع آسفالت در مدارس استان سمنان ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: همزمان با شروع فصل سرما، استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس از برنامه های اولویت دار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان است.
دربانی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام با همکاری دستگاه های اجرایی و خیرین مدرسه ساز محقق می شود و مردم می توانند با کمک به دولت در ساخت مدرسه ، کمک شایانی به کمیت و کیفیت نظام تعلیم و تربیت به ویژه مدارس استان سمنان داشته باشند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اظهار داشت: 21 طرح نیمه تمام آموزشی در استان سمنان وجود دارد که برای اتمام آنها به 160 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به تلاش همه جانبه بنیاد برکت در ساخت مدارس در مناطق محروم و روستایی خاطرنشان کرد: بیش از40 درصد مدارس استان سمنان فرسوده است و همیاری خیرین مدرسه ساز می تواند در نوسازی مدارس و بهبود تجهیزات آموزشی دانش آموزان سمنانی تاثیرگذار باشد.
در استان سمنان 946 فضای آموزشی فعال برای 120 هزار دانش آموز وجود دارد.
انتهای پیام/ م

برچسب ها: آسفالت ، ایزوگام ، مدارس ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.