اردبیل؛

راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار شد

همزمان با ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز شرکت کرده و یکصدا فریاد استکبارستیزی سردادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ با وجود برودت و سردی هوا دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان و حتی کهنسالان امروز در راهپیمایی روز 13 آبان به خیابان‌ها آمده و با فریاد استکبارستیزی و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی به دنیا نشان دادند.

امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که مردم اردبیل همیشه در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز ملی پیشگام بوده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه آماده هستند.

امروز مردم اردبیل حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند به طوری که از بخش‌های تابعه گرفته تا شهرستان‌ها و مناطق روستایی راهپیمایی روز 13 آبان به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و همگان یکصدا وحدت و همدلی خود را به دنیا نشان دادند.

دانش‌آموزانی که از ساعات اولیه صبح برای شرکت در این راهپیمایی در خیابان‌های اردبیل حاضر شده بودند با بنرها و نوشته‌های انقلابی‌محور و استکبارستیز روز 13 آبان را گرامی داشته و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند که این امر در واقع همان میثاق دوباره با انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.