اردبیل؛

راه اندازی موکبهای استقبال از زائران اربعین جمهوری آذربایجان در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ره‌اندازی موکبهای استقبال از مسلمانان جمهوری آذربایجان که به کربلاء سفر می‌کنند در شهرستان بیله‌سوار در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه ستاد اربعین شهرستان بیله‌سوار با قدردانی از ادارات فعال شهرستان در امر ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: تعداد 103 راس گوسفند و بز، 102 کیسه برنج و مبلغ 30 میلیون ریال از عشایر شهرستان بیله‌سوار برای کاروان زائران اربعین اهداء شده است و در مرحله بعدی اقلام نقدی و غیرنقدی برای مدافعان حرم اهداء خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اهداییهای عشایر شهرستان به زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: مردم بیله‌سوار همیشه در برنامه‌های دینی و مذهبی حضور فعال داشته‌اند و شور حسینی و ارادت به سید و سالار شهیدان همواره در بین مردم عاشورایی بیله‌سوار بوده است به طوری که امسال نیز شاهد ثبت نام مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) در اقصی نقاط شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: بسیجیان عشایر پیش‌قراولان دفاع مقدس دیروز و تولیدگران اقتصاد مقاومتی امروز هستند و عشایر غیور در دفاع از میهن صحنه‌هائی عظیم را خلق کردند که ستودنی است.

حلیم تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در کنار راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و نیز موکبهای استقبال از مسلمانان جمهوری آذربایجان که به کربلاء سفر می‌کنند در دستور کار قرار گرفته است که اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.