طولانی‌ترین روزنامه‌ دیواری به طول ۱۵۰ متر در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان اظهار کرد: این روزنامه‌ دیواری با محوریت مسائل محیط‌ زیست، هویت ملی مذهبی، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، وظایف و حقوق شهروندی، مسائل تربیتی و فرهنگی، پزشکی، علوم، المپیادها، ادبیات و سلامت، ورزش و تربیت‌ بدنی توسط ۷۵۰ دانش‌آموز اهوازی و زیر نظر پژوهش‌سرای غدیر ناحیه ۲ اهواز تهیه شده است.

 محمد تقی‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌ها به مناسبت روز دانش‌آموز، گفت: برگزاری مسابقه ویژه دانش‌آموزان در چهار بخش نقاشی همگانی، روزنامه‌ دیواری، عکس و اینفوگرافیک و شعر و مقاله با موضوع ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۳۰۰ اثر بعد از طی مراحل آموزشگاهی و شهرستانی به مرحله استانی رسیده که این آثار در نمایشگاه آثار برگزیده دانش‌آموزان در اداره کل به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان عنوان کرد: با نگاهی به تاریخ گذشته درمی‌یابیم که مناسبت‌ها، وقایع و حرکت‌های انقلابی متفاوتی در فرهنگ این سرزمین به ثبت رسیده که باید مورد توجه ویژه جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گیرد.

تقی زاده با تاکید بر لزوم تبیین اهداف این حرکت‌های تاریخی، گفت: پرداختن به وقایعی چون ۱۳ آبان علاوه بر این‌که از نظر میدانی ضروری است، دانش‌آموز و دانشجویی نیز که در این مراسم شرکت می‌کند، نیز باید پیام و فلسفه حضور خود را درک کرده و متناسب با آن پیام برای شرایط حال و آینده خود برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.