برنامه متنوعی برای دانش آموزان چهارم تا ششم ابتدایی دریزد طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمدمیرشمس مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزدگفت : برگزاری مسابقات مختلف در بین دانش آموزان، انتخاب مدیر انرژی برای هرکلاس درس و آموزش به آنان ، آموزش معلمان مقاطع مختلف ، اختصاص ساعاتی از درس انشاء به موضوع مدیریت مصرف ، برپایی نمایشگاه از آثار دانش آموزی و آموزش مستقیم از طریق شخصیت نمادین عموبرقی ، مهم ترین این برنامه ها است.

میرشمس افزود: در بخش مسابقات دانش آموزی ، مسابقه نقاشی ، طراحی روزنامه دیواری ، مقاله نویسی ، کتابخوانی ، شعر ، داستان نویسی ، عکاسی ، فیلم کوتاه ، تئاتر ، سرود با مضامین مدیریت مصرف مد نظر قرار گرفته است.

میرشمس برپایی نمایشگاه از آثار دانش آموزان و تقدیر از برترین ها در اواخر ترم تحصیلی را یادآور شد و گفت: مجموعه آثار در هر مدرسه به دفتر مدیریت مصرف ارسال شده و از برترین های هر مدرسه قدردانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: رابطین مدیریت مصرف به صورت حداقل یک بار در ماه و در مراسم صبح گاه دانش آموزی راهکارهای مدیریت انرژی را مرور کرده و گزارش های مصور خود را به دفتر مدیریت مصرف ارسال نمایند.

محمدمیرشمس انتخاب موضوع پژوهشی برای دانش اموزان و ایجاد پویایی در آنان را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: استفاده از شخصيت نمادين عمو برقی جهت آموزش فرهنگ مديريت مصرف در مدارس ، از برنامه های مستمری است که در سال گذشته باعث شد تا  12 هزار دانش آموزیزدی قبل از پیک بار مفاهیم آموزشی را بیاموزند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد همكاری با آموزش و پرورش جهت تهيه پيك نوروزی سال 96  با هدف آموزش مفاهيم مديريت مصرف به دانش آموزان ،  تهیه و توزیع کتابهای سبز و لوح فشرده آموزشی و بهره گیری از گروه های هنری در مدارس را از دیگر برنامه ها برشمرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.