نقاشی خط های عین الدین صادق‌زاده با رنگ و بوی خیریه در نگارخانه بهنام دهش پور به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور که مدت‌ها است با برگزاری برنامه‌های گوناگون بخشی از عواید حاصل از آن را صرف دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان می‌کند، از این هفته نمایشگاهی از هنرمند به نام کشورمان؛ عین الدین صادق زاده را برگزار می‌کند.

در این مجموعه 40 اثر در قالب نقاشی خط از این هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود که با تکنیک «ترکیب مواد» کار شده‌اند و از روز جمعه 14 آبان قابل بازدید هستند. 

صادق‌زاده در خصوص چرایی برگزاری نمایشگاه خود در نگارخانه خیریه بهنام دهش‌پور و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان می‌گوید: «زندگی فرصتی است برای اندیشیدن و تعالی یافتن. بودن مجالی است برای مهربانی و بخشیدن و مهربانی فرصتی است برای پرواز. فرصت ها را غنیمت شمریم...

عین الدین صادق‌زاده متولد 1344 در بابلسر و دارای کارشناسی گرافیک، کارشناسی ارشد تصویر سازی، دکترای تخصصی هنر از دانشگاه تهران و در حال حاضر استادیار دانشگاه شهید رجایی است.

آثار او تاکنون در نمایشگاه‌های بسیاری در داخل و خارج از ایران از جمله کشورهای آمریکا،‌کانادا،‌ روسیه، انگلستان، فرانسه، مالزی، دبی،عمان،اردن،سوئیس،آلبانی، ایتالیا، قطر، اردن، چین، تاجیکستان و ... به نمایش درآمده است.از جمله آثار منتشر شده از این هنرمند می توان به مجموعه های "ندای عشق، در گلستانه، زلف آشفته، مشق خط و ....  اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.