رشیدیان از واحد تولید پوشاک تربت جام که توسط سرمایه‌گذار ایرانی و با هدف اشتغال مهاجران افغانستانی احداث شده، بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی از واحد تولید پوشاک مهاجران افغانستانی بازدید کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی در سفری به شهرستان تربت جام ضمن سرکشی از «مهمانشهر تربت جام»، از یک واحد صنعتی که با هدف اشتغال‌زایی مهاجرین افغانستانی ساکن این مهمانشهر و به گردش درآوردن چرخه تولید و صادرات مشغول فعالیت است دیدن کرد.

این واحد صنعتی با عنوان «نیما جام» در حوزه تولید پوشاک با مدیریت «نیما سرگلزایی ثانی» سرمایه‌گذار بخش خصوصی ایران در مهمانشهر تربت جام تأسیس و به بهره‌برداری رسیده و با وجود مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد توانسته با همکاری هنرمندان و متخصصین مهاجر افغانستانی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابد.

استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه وی پس از بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانه و ابراز رضایت از طرح‌ها و ایده‌های واحد طراحی، تولید و مونتاژ، در خصوص ایجاد ابزارهای لازم جهت انجام صادرات و گسترش این واحد صنعتی توصیه‌های لازم را به تیم مدیریتی مجموعه مذکور عنوان داشت.

فارس نوشت: به گفته دست‌اندرکاران حوزه صنایع تولید پوشاک، این واحد صنعتی که کلیه مجموعه کاری آن مهاجرین افغانستانی ساکن مهمانشهر تربت جام هستند، جزء واحدهای انگشت شمار مکانیزه فعال ایران می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار