امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: 13 آبان یادآور جنایات استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا پس از مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در جمع مردم و دانش آموزان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار داشت: این روز آبستن سه رویداد مهمی تاریخی شامل :مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال 43 و تبعید امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان در تظاهرات سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 است.

وی با بیان اینکه 13 آبان یادآور جنایات استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است افزود:در این روز مردم جهاد علیه استکبار ، استقامت در مقابل دشمنان و شجاعت خود را به جهانیان اعلام می کنند.

متقی نیا خطاب به جوانان اظهار داشت: آمریکای جنایتکار و هم پیمانان پلیدش که مردم مظلوم را استثمار و حق ملت ها را غصب می کنند همیشه لایق مرگ و لعن ملت ایران هستند پس هرچه فریاد دارید بر سر این ظالمان بریزید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در طول انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد کودتایی مشابه 28 مرداد در ایران بوده است گفت: ایران در تمام این مدت هیچ گاه اجازه دخالت و دست درازی به آمریکا را نداده و نخواهد داد.

امام جمعه موقت خرم آباد به اظهارات اخیر کاخ سفید در خصوص اعمال تحریم های جدید علیه ایران اشاره و عنوان کرد:آمریکا حتی در جریان مذاکره برجام نیز دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی برنداشت و همچنان به این رفتار عهدشکنانه خود ادامه می دهد.

متقی‌نیا از آمریکا به عنوان دروغگو و فریبکار نام برد و افزود: آمریکا فریبکاری بیش نیست، بنابراین ما باید به توان داخلی خود تکیه کنیم و کسانی که امید به آمریکا بسته‌اند بدانند سخت در اشتباهند.

وی با تاکید بر بدذاتی آمریکا گفت: این شیطان بزرگ هنوز کوچک نشده است و مانند همیشه می خواهد جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در پایان سخنان خود تاکید کرد: با توکل به خدا، اعتماد به توانایی‌های درونی خود، با امید به آینده و تسلیم نشدن در برابر فریب‌ها و مکرهای آمریکا می‌توانیم در زمینه‌های اقتصادی پیشرفت کنیم، مبادا به اسم آزادی‌گری و آزادی‌خواهی در برابر آمریکا سر تسلیم و سازش فرود بیاوریم.

انتهای پیام/غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.