مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد لرستان گفت: همایش و نشست‌هایی درزمینهٔ استکبارستیزی در دانشگاه‌های لرستان برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت‌الاسلام قدرتی گفت: مقام معظم رهبری 12 آبان در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان فرمودند 70 جلد استکبارستیزی و اسناد لانه جاسوسی منتشرشده ولی هیچ جایی در آموزشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش ندارد.

وی افزود: همایش و نشست‌هایی درزمینهٔ استکبارستیزی در دانشگاه‌ها برگزار شود و اسناد منتشرشده در این زمینه به‌صورت پی‌دی‌اف در اختیار دانشجویان قرار گیرد چراکه این اقدام لبیک گفتن به سخن مقام معظم رهبری است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد لرستان گفت: سالانه مراسم جشن‌های ازدواج دانشجویی در دانشگاه برگزار و هدایایی تقدیم زوج‌ها می‌شد ولی به دلیل مسائل اقتصادی و تحریم‌ها این اقدام در چند سال انجام نشد.

وی افزود: حدود چهار سال اخیر توسط نهاد رهبری اقداماتی در این زمینه انجام می‌شود به‌طوری‌که هرساله سفر مشهد را برای دانشجویان در سطح کشور داریم و برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

قدرتی گفت: امسال نیز برنامه مشهد را در دستور کارداریم و جشن ازدواج دانشجویی هم‌زمان با سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشگاه فرهنگیان دارای اهمیت ویژه‌ای است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

پیریایی افزود: مهم‌ترین مشکل دانشگاه نداشتن فضای خوابگاه، ساختمان اداری و آموزشی است که در حال حاضر وابسته به آموزش‌وپرورش استان است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: استانداری لرستان شش و نیم هکتار برای ساخت این دانشگاه اختصاص داده ولی نیاز به کمک جهادی دارد تا در مرحله اول سند به نام دانشگاه فرهنگیان شود.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان در مدت 30 الی 40 سالی که کار خود را آغاز کرده در سایر دانشگاه‌های کشور مقطع ارشد را تدریس می‌شود ولی در دانشگاه فرهنگیان لرستان هنوز این اقدام انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.