تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید توجه کنیم که راه حل برون‌رفت از مشکلات ما اقتصاد مقاومتی بوده و در ارتباط با آمریکا نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان که در رواق امام خمینی حرم مطهر برگزار شد، بیان کرد: در سیره امامان  معصوم ما، کنار آمدن با استکبار هیچ جایی نداشته و باید توجه کنیم که راه حل برون‌رفت از مشکلات ما اقتصاد مقاومتی بوده و ارتباط با آمریکا نیست.

وی، افزود: آمریکا برای هیچ کشوری منفعت نداشته است سران این کشور تا کنون بارها وفادار نبودن خود به پیمان‌ها را نشان داده‌اند و این موضوع پس از برجام برای کسانی که به ارتباط با آمریکا خوشبین بودند کاملا روشن شده است.

تولیت آستان قدس رضوی ، با بیان اینکه مصداق این موضوع که رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند که ما با دست نرم دشمن توجه نمی‌کنیم و به دست چدنی آنها که به دنبال زورگویی است توجه داریم گفت: دشمن به دنبال نفوذ در کشور ما بوده و ما برای مبارزه با آن انقلابی اندیشیدن و انقلابی ماندن را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم.

آیت‌الله رئیسی  در ادامه گفت: بزرگترین ناقض حقوق بشر آمریکاست اگر ستم‌هایی که آمریکا به جهان روا داشته در یک دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود این موضوع به طور کامل مشخص می‌شود.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، افزود: اگر این مرکز شیطنت در کشور باقی می‌ماند شاهد بازگشت استعمار با استفاده از روش‌هایی مانند توطئه و نفوذ بودیم.

انتهای پیام//ا.آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار