فرماندار سرخس در اجتماع پرشور دانش آموزان و دانشجويان گفت: 13 آبان روز مهم و تاثير گذاري در تاريخ كشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسين سنجراني با تقدير از حضور پرشور دانش آموزان ، دانشجويان و ساير اقشار مختلف مردم گفت: 13 آبان بعد از دهه فجر از تاثير گذارترين و مهمترين رويداد هاي تقويم ملي كشور است.
سنجراني در ادامه افزود: 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار است و در اين روز شاهد سه رويداد تبعيد امام خميني (ره) كشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسي هستيم كه در تاريخ كشور رقم خورده است.
وي ادامه داد:  تظاهرات 13 آبان 57 در مقابل دانشگاه تهران روز تاريخي را در سرنوشت كشور رقم زده است كه امروزه بنام روز دانش آموز از آن ياد مي كنيم.
فرماندار سرخس با تشريح وقايعه 13 آبان اظهار داشت: با حركت خودجوش دانشجويان پيرو خط امام در تسخير لانه جاسوسي آمريكا باعث شد امام راحل از آن بعنوان انقلاب دوم ياد كند.
سنجراني تصريح كرد: با كمك مردم و دانشجويان اسناد جاسوسي كه بوسيله دستگاه هاي كاغذ خورد كن در لانه جاسوسي آمريكا از بين رفته بودند توانستند اسنادي را بدست بياورند كه هويت و كار اصلي آنان را افشا كرد.
او اذعان داشت : امروزه همه ما وظيفه داريم در جهت اقتدار و پيشرف نظام انقلاب اسلامي كه بر آمده از دل مردم مي باشد تلاش کنیم و مشكلات كشور را برطرف سازيم.
سنجراني گفت: امروزه مي بايست بر اساس منويات مقام معظم رهبري گام برداشت و با اتكا بر نيروي داخلي و حفظ روحيه انقلابي ، استفاده و بهره گيري از اقتصاد مقاومتي پيشرفت كشور را رقم زد.
انتهای پیام// م ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار