در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.

امیر خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس رييس مجمع نمايندگان استان همدان نوشت:

بازدید چهار ساعته از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان همدان




غلامعلی جعفرزاده ايمن ابادی نماينده مردم شريف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:
يادداشتي از جنگ :
چند ماه پيش بود يكي از دوستان قديمي و بزرگ شهر رشت كه از موسسين سپاه قدس گيلان بود با من تماس گرفت دقيقا حضور ذهن ندارم كجا بودم ؟ و در چه وضعيتي بودم ؟ و بعد از حال و احوال پرسي بمن گفت قرار است گوشي تلفن را به فردي بدهد كه از دوستان و همرزمان قديمي بنده است چند ثانيه اي گذشت فردي كه پشت تلفن بود بعد از يك حال و احوال پرسي ساده زد زير گريه ! مرتب خاطراتي تعريف ميكرد و اشك مي ريخت من به دقيقه نكشيد كه شناختمش ، ايشان آقاي خليل انصاري فرمانده محور عملياتي بنده در شلمچه بودند ! هماني كه بلافاصله بعد از مجروحيت به كنارم آمد و وقتي بشدت از من خون مي رفت و درد مي كشيدم دستانم را در دستش گرفت و سر به سينه ام گذاشت و مرا دلداري مي داد و آرامم مي كرد ، بنده دو مرحله بصورت بسيجي و داوطلبانه توفيق حضور در جنگ را داشتم و هر دو مرحله از لشگر ١٩ فجر فارس اعزام شدم دليلش هم اين بود كه بنده دانشجوي شيراز بودم بار اول به غرب و كردستان و بانه اعزام شدم و .... و بار دوم كه در پنجم آذر سال ١٣٦٦ از شيراز اعزام شدم وارد واحد اطلاعات عمليات تيپ الهادي لشگر ١٩ فجر شدم كه در نزديكي بندر خرمشهر مستقر بود فرمانده لشگر ١٩ فجر در آن زمان سردار رودكي بود و سردار شهيد اسكندري نيز جانشين فرمانده تيپ الهادي بود كه در دفاع از حرم حضرت زينب (ع) توسط تكفيري هاي تروريست به شهادت رسيد و زمانيكه مدير كل جانبازان گيلان بودم با خانواده به رشت آمده بود و من هم ميزبانش بودم (كه مصمم هستم، امسال در سالگرد شهادتش در شيراز در صورتيكه توفيق داشته باشم شركت كنم) و بدليل نوع شدت جراحات و بستري شدن در بيمارستان و غيره توفيق حضور تعداد زمان بيشتري در جبهه را نداشتم ولي آقاي خليل انصاري كه بالغ بر ٢٨ سال صدايش را ، آن هم از پشت تلفن مي شنيدم آدم مومن و با تقوا و خالصي بود انصافا از لحاظ معنوي بسيار بسيار بر روي رزمندگان تاثير گذار بود من و عزيز رزمنده ديگري بنام آقاي مهندس روستايي كه ايشان هم دانشجوي دانشگاه شيراز در مقطع مهندسي عمران و بچه استان فارس بود و اتفاقا به دليل مصدوميت شيميايي و آب و هواي گيلان چند سالي مهمان استان ماست ( گيلان) با آقاي انصاري در ستاد فرماندهي تيپ الهادي و واحد اطلاعات عمليات بوديم خاطرات و داستانهاي زيادي وجود دارد كه از حوصله اين مقال خارج است.




على مطهری نماينده مردم تهران،ری،اسلامشهر،شميرانات و پرديس در مجلس شورای اسلامی  نوشت:
اصل تسخیر سفارت آمریکا را می توان به حساب شور و هیجان اوایل انقلاب و عکس العمل طبیعی مردم ایران در مقابل اقدامات آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی پس از پیروزی گذاشت ولی طولانی شدن اشغال این سفارتخانه به نفع انقلاب و مردم ایران نبود، چون در طول 444 روز اشغال سفارت آمریکا در اثر تبلیغات گسترده رسانه های غربی چهره نامناسبی از انقلاب اسلامی در تمام دنیا به نمایش گذاشته شد و ما نتوانستیم چهره واقعی این انقلاب را به دنیا نشان بدهیم و پیام آن را ابلاغ کنیم. در نتیجه در یک انزوای غیر ضروری واقع شدیم و صدام حسین هم از این انزوا استفاده کرد و به کشورمان حمله کرد و دیدیم که هیچ کشوری از ما که مورد اشغال واقع شده بودیم حمایت نکرد چون قبلا چهره ای مانند داعش از ایران به نمایش گذاشته شده بود. بعدا هم قرارداد الجزایر در مجموع به ضرر ما بود و خسارتهای مالی زیادی بر ما تحمیل شد.
به هر حال بهتر بود اشغال سفارت آمریکا در مدت کوتاهی پایان می پذیرفت.



 مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
درگذشت مرحوم منصور پورحیدری مربى ارزشمند و بااخلاق كشور را به جامعه ورزشى كشور، به همسر گرانقدرشان و فرزندان ايشان تسليت عرض می‌نمايم.روحش شاد و یادش گرامی.



داوود محمدی نماینده مردم  قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"افتتاح مخزن ده هزارمترمکعبی و ایستگاه پمپاژ ناحیه شهری مهرگان
امیدوارم افتتاح مخزن آب منطقه مهرگان حداقل یکی از دهها مشکل ساکنان مظلوم این منطقه را که اینجانب بارها در تذکرات شفاهی و کتبی در صحن علنی مجلس و در دیدار های متعدد با استاندار و مسوولان استان خواستار برطرف شدن آنها بوده ام،کاهش دهد."



 غلامرضا تاجگردون نماينده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
مادر شهيد باباكلاني كه هميشه سعي ميكنم او را زيارت كنم.



محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت:
حضور در نخستین دوره رقابتهای بین المللی موی تای کیک بوکسینگ کاسپین کاپ در منطقه آزاد انزلی



محمد دامادی نماينده ساری و مياندورود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
يك سال و نيم قبل ديدار با مهندس تركان و نامه نگاري در راستاي أخذ مجوز منطقه آزاد در مازندران و اكنون اعلام نهايي جهت منطقه آزاد شدن بندر اميرآباد در مازندران را به مردم شريف استان تبريك عرض ميكنم.تلاش براي تصويب اين طرح و إعلام نهايي ،پروسه اي طولاني بوده و بدون شك تلاشي دست جمعي چنين نتيجه اي را رقم زده است كه جا دارد در اين فرصت از همه همكاران ديروز و امروزم در مجلس و ساير مسئولان استان به سبب قدمهايي كه براي اين منظور برداشته اند تشكر كنم.ما تا زماني كه از همه ظرفيت هاي استان براي توسعه مازندران استفاده ميكنيم موفق خواهيم بود.اكنون زمان رشد اقتصادي مازندران است.




محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در  مجلس شورای اسلامی ایران  نوشت:
انا لله و انا الیه راجعونخبر درگذشت اسطوره آبی های ایرانی مرحوم آقای منصور پورحیدری سخت ما را متاثر ساخت. این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و تمام ورزشکاران و ورزش دوستان این مرز و بوم تسلیت عرض می کنم.



على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم سارى و مياندورود نوشت:
موافقت اصولی با ایجاد منطقه آزاد در مازندران
علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های استان مازندان و همجواری با کشورهای آسیای میانه وجود دارد و همچنین راه مواصلاتی، هوایی، زمینی، دریایی، فرودگاه و دیگر شاخصه هایی که ایجاد منطقه آزاد را محقق می‌کند هم استاندار و هم نمایندگان مازندران پیگیر منطقه آزاد بودند که خوشبختانه با توجهی که شورای عالی مناطق آزاد داشت و بررسی‌های میدانی، با ایجاد منطقه آزاد امیرآباد موافقت اصولی شد و قرار شد فردی از جانب استاندار به عنوان مسئول پیگیری مشخص شود که با بررسی‌های مناسب و مستند کردن ظرفیت ها، توانمندی ها، شاخصه ها و محدوده منطقه آزاد موضوع در هیات دولت و نهایتا مجلس به تصویب برسد.

این عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: این امر زمینه خوبی برای رشد و توسعه استان مازندران و بهره گیری از شرایط جغرافیایی، ظرفیت ها و توانمندی های استان است که ان‌شاءالله محقق شود و در طی طریق اداری برای تصویب در هیات دولت و ان‌شاءالله مجلس باعث خوشحالی و ایجاد تحرک اقتصادی برای بخش‌های مختلف مردم در مازندران شود. اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال، صادرات، افزایش درآمدهای عمومی مردم، تحول اقتصادی و کاهش بیکاری و همچنین سرمایه گذاری خارجی شود.

وی یادآور شد: امیدوارم تا الان که شرایط مناسبی برای این کار فراهم شده ان‌شاءالله با اتحاد و انسجام این کار نتیجه‌ای نهایی بدهد و به گونه‌ای شود که مازندران از این مزیت نسبی خود و هم مرز بودن با کشورهای خارجی و همچنین توان تجارت خارجی استفاده مناسب را ببرد. این کار نه تنها مورد تقاضای مسئولین و نمایندگان بلکه مورد درخواست آحاد مردم استان است و یکی از انتظارات مردم از دولت آقای روحانی بوده که امیدواریم نتیجه خیری برای مردم استان داشته باشد.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار