یک دوره مسابقات قویترین مردان شرق لرستان با حضور 12 شرکت کننده در دورود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مسئول هیات پرورش اندام دورودگفت:این مسابقات با شرکت تیم های دورود،ازنا و الیگودرز در محل سالن صیاد شیرازی دورود و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

کولیوند افزود:در پایان این مسابقات ایمان رضایی ورزشکار الیگودرزی عنوان نخست این رقابت ها را به دست آورد و سعید فولادوند از دورود و بهروز محمدی از ازنا به ترتیب عنوان های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

وی گفت:این رقابتها در آیتم های غلط لاستیک 220 کیلوگرمی،کنده 100 کیلوگرمی،حمل چمدان 23کیلوگرمی و دمبل 25 کیلوگرمی با هردست برگزار گردید.

وی افزود: با تدبیر لازم و هماهنگی های بعمل آمده از سوی اداره ورزش و جوانان،کمیته قویترین مردان دورود و نیروی انتظامی یک رقابت سالم و بدون حاشیه برگزار شد.

کولیوند با اشاره به اینکه این رشته ورزشی در دورود علاقمندان و طرفداران زیادی دارد گفت:تجهیزات این رشته در دورود به همت ورزشکاران و با هزینه شخصی فراهم می شود که از مسئولین ورزش این انتظار می رود حداقل امکانات این رشته منجمله زمین اختصاصی تمرین را برای علاقمندان فراهم کنند.

وی افزود: همچنین امروز یک دوره مسابقه طناب کشی چندجانبه بصورت همزمان در سالن صیاد شیرازی برگزار گردید که با قهرمانی تیم باشگاه پارسیان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.