سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در دولت سیزدهم ۶۵۱ قرارداد به مبلغ ۳۸ هزار میلیارد ریال برای ایمن سازی و نگهداری راه‌های استان منعقد شد.

عارف امرایی با اشاره به انعقاد ۶۵۱ قرارداد به مبلغ ۳۸ هزار میلیارد ریال برای ایمن سازی و نگهداری راه‌های استان در دولت سیزدهم گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال مناقصه نیز برای روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی به ویژه راه‌های شریانی و منتهی به مرز مهران در حال انجام است.

وی افزود: در سه سال گذشته ۷۸۰ کیلومتر روکش آسفالت، تعریض و ایمن سازی ۱۳ کیلومتر راه فرعی و اصلاح هندسی ۲۳ نقطه حادثه خیز نیز در استان انجام شد.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، در دولت سیزدهم همچنین ۳۰ دستگاه پل بزرگ به طول یک هزار و ۲۰۰ متر احداث و ۱۰۰ دستگاه پل کوچک و بزرگ نیز تعمیر شد.

امرایی، خط کشی هشت هزار کیلومتر از راه‌های استان، نصب روشنایی ۴۰ نقطه در حوزه راهداری، آسفالت ۳۰۷ کیلومتر راه روستایی، بهسازی و هوشمندسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان و اضافه شدن ۱۲ سامانه ثبت تخلفات را از دیگر اقدامات راهداری در سه سال گذشته عنوان کرد.

وی با اشاره به جابجایی ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در این مدت گفت: شش میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر و ۱۰۸ هزار نفر زائر اربعین نیز در این مدت جابجا شدند و ۲۸ شرکت حمل و نقل در استان به ثبت رسید.

برچسب ها: راهداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.