مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از انتشار فراخوان سومین جشنواره حضرت زینب(س) با عنوان شکوه شکیبایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر مقدم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی را برگزار می‌کند.

وی افزود: جشنواره شکوه شکیبایی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان، استانداری زنجان و زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره مذکور همزمان با میلاد آن بانوی بزرگوار و در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره شکوه شکیبایی پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت مادر عاشورا و اسوه مقاومت و شجاعت حضرت زینب (س) و همچنین پیرامون ویژگی‌های آن بانوی حماسه ساز در پیوند با واقعه عاشورای حسینی و رویدادهای پس از آن برگزار می‌شود.

مقدم در ادامه با اشاره به تقویم اجرایی جشنواره مذکور افزود: مهلت ارسال آثار تا ١٥ دی ماه بوده و نتایج جشنواره ٢٨ دی ماه اعلام و مراسم اختتامیه جشنواره نیز ششم و هفتم بهمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارسال آثار باید از طریق ایمیل جشنواره انجام می‌شود، تصریح کرد: آثار ارسالی قبلا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه و یا مقام شده باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هزینه رفت و برگشت برگزیدگان صرفا با وسیله نقلیه عمومی اتوبوس و قطار به عهده دبیرخانه جشنواره است، افزود: حضور برگزیدگان در جشنواره و قرائت اثر انتخاب شده الزامی بوده و گزیده آثار جشنواره در قالب مجموعه‌ای به صورت کتاب چاپ و منتشر و به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود.

مقدم بیان داشت: همه افرادی که آثار آنها به جشنواره راه پیدا کند، گواهی شرکت اعطا می‌شود و دبیرخانه در انتخاب و چاپ آثار مختار است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.