تاکنون حدود 20 هزار نفر زائر از مرز شلمچه تردد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حمیدی مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه عوارض خروج از مرز شلمچه در دو روز گذشته حذف شده است، گفت: تاکنون حدود 20 هزار نفر زائر از مرز شلمچه عبور کردند.

جمال حمیدی با تاکید بر اینکه عوارض خروج از مرز شلمچه در صبح روز پنجشنبه گذشته حذف شده است، افزود: این اقدام جهت رفاه زائران اربعین حسینی انجام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ازدحام جمعیت باعث شد که عوارض خروج از مرز شلمچه زودتر از موعد مقرر حذف شود، گفت: بنا بود که از 15 آبان ماه عوارض خروج که 12 هزار و پانصد تومان است، حذف شود، و با حذف این امر به ارائه خدمات به زائران سرعت بخشیده می‌شود.

مدیر پایانه مرزی شلمچه افزود: در ایام اربعین حسینی یک رام قطار به صورت شبانه روزی کار و مسیر تردد و انتقال زائران از شهرستان خرمشهر به مرز بین المللی شلمچه را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در هفته جاری بزرگترین پایانه مسافربری در مرز بین المللی شلمچه به بهره‌برداری خواهد رسید، خبر داد: از روز اول صفر تاکنون قریب به 20 هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز شلمچه عبور کردند.

حمیدی با تاکید بر اینکه زائران بدون مدارک سفر به ویژه ویزا به مرز بین‌المللی شلمچه مراجعه نکنند، گفت: امسال مرز شلمچه برای تردد اتباع خارجی نیز گرفته شده است و تاکنون کمتر از 2 هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه عبور کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.