گروه نبض بازار باشگاه خبرنگاران جوان جهت سهولت دسترسی کاربران آگهی‌های استخدام مراکز مختلف در سراسر کشور را در قالب بسته‌های استخدامی به صورت روزانه منتشر می‌کند.

شرکت باختر تولید و انتقال نیروی برق استخدام می کند
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت باختر تولید و انتقال نیروی برق جهت تامین نیروی انسانی متخصص خود از بین داوطلبان بومی استان مرکزی طی آزمون کتبی،مصاحبه و گزینش جهت استخدام در شغل اپراتوری با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:


رشته شغل

مقطع و رشته تحصیلی

تعداد

جنسیت

مهندس برق

کارشناسی مهندسی برق،گرایش قدرت الکترونیک و شبکه انتقال و توزیع

4نفر

آقا

تکنسین برق

کاردانی برق کلیه گرایش های رشته برق،الکترونیک

13 نفر

آقا



شرایط اختصاصی؛

1- داشتن حداکثر شرایط سنی به شرح زیر:

متولدین 5/9/67 به بعد در مقطع کاردانی

(در صورت داشتن سابقه کاری مرتبط در خصوص مشاغل فوق الذکر، منوط به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی به سقف سنی افزوده خواهد شد)

۲- داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با رشته شغلی مورد نظر در جدول

۳- فقط افراد بومی استان همدان که در شهرستان های همدان، درجزین، رزن، قهورد، ایده لو و فیروزان ساکن می باشند مجاز به شرکت در آزمون هستند.

۴- پس از اعلام نتایج و مصاحبه، اولیت استخدام به تشخیص شرکت با افراد بومی شهرهای محل استقرار پست های برق است.

 سایر نکات:

چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی خلاف واقع بودن اطلاعات ارائه شده از سوی فرد مسجل گردد، از ادامه فرایند مراحل استخدامی فرد ممانعت به عمل خواهد آمد.

زمان و محل برگزاری آزمون از طریق آدرس الکترونیکی زیر به اطلاع دوطلبان خواهد رسید.

داوطلبان واجد شرایط می بایست مدارک لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۹۵/۸/۲۵ با پست سفارشی به ادرس تهران صندوق پستی ۱۷۱۹-۱۶۷۶۵ و کدپستی ۵۳۵۷۱-۱۶۵۸۹ پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور (آزمون جذب شرکت بتانیر) ارسال نمایند.

مدارک ارسالی و هزینه واریزی برای ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی شود. همچنین به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده خواهد شد.

داوطلبان می توانند جهت آگاهی از زمان آزمون، دروس امتحانی و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت http://stc.sbu.ac.ir قسمت آزمون های استخدامی مراجعه نمایند.




انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار