نمایشگاه نقاشي « نقش مداد در پرتره » آثار بانوي هنرمند نيشابوري « ملیحه احمد جامی » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشايش يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان جوان و تحصيل كرده نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه نقاشي« نقش مداد در پرتره » همزمان با برپایی نمایشگاه ناشران کتاب ایران در پایتخت کتاب ایران نیشابوردر صدد است موضوعات آثار هنري را براي كشف رازهاي معنوي به مخاطب ارايه كند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشي « نقش مداد در پرتره » آثار بانوي هنرمند نيشابوري « ملیحه احمد جامی » است كه در آن 42 اثر نقاشي در ابعاد 35*25 تا 40*30 سانتيمتر برپا شده است .

وی با اشاره به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه داراي تكنيك سیاه قلم وپاستل است وبا سبك هاي رئاليسم است و موضوع چهره مي باشد.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطر نشان كرد : اين نخستین نمايشگاه انفرادي ملیحه احمد جامی است که5 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن است.

حمیدرضا آتشی تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « نقش مداد در پرتره » از 15 الی 20 آبان 95 هر روز از ساعت 9 الي 12 صبح و 16 الي 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار